شناسهٔ خبر: 67639075 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

جلیلی: تا امروز بابک زنجانی را ندیده‌ام/ دادگاه کرسنت در حال برگزاری است

سعید جلیلی در واکنش به ادعای ملاقات با بابک زنجانی، ضمن رد این ادعا گفت: هرچه دادگاه به این افراد نزدیک‌تر می‌شود صدای این افراد بیشتر بلند خواهد شد و این تحرکات فرار روبه جلوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی» در واکنش به ادعاهای مطرح شده پیرامون ملاقات وی با «بابک زنجانی» ضمن رد این ادعا، گفت: نزدیک شدن به موعد اعلام رای دادگاه متخلفان موضوع کرسنت، صداها را در این زمینه بلند کرده است.

جلیلی در ویدیویی که توسط یکی از هواداران وی منتشر شده است، گفت: کسانی که این مباحث را مطرح می‌کنند از فساد و اقدامات صورت گرفته، مطلع هستند و خوشبخاته دادگاه پیگیر این مسائل است و هرچه دادگاه به این افراد نزدیک‌تر می‌شود صدای این افراد بیشتر بلند خواهد شد و این تحرکات فرار روبه جلوست.

وی درباره فضاسازی‌ها پیرامون دعوت به مناظره درباره کرسنت افزود: در مورد کرسنت که من عرض کردم؛ جای متهم در دادگاه است نه در مناظره. من معتقدم که اگر ابعاد پرونده کرسنت برای مردم عزیز روشن شود متهمان پرونده باید به دنبال سوراخ موش بگردند، آن هم از ترس مردم نه از دادگاه و احکام اینها، از ترس افکار عمومی چرا که باید پاسخ بدهی بابت خیانت‌هایی که صورت گرفته است. خوشبختانه احکام زیادی در پرونده کرسنت صادر شده است و افرادی که در این قضیه متهم بودند محکوم شده‌اند.

جلیلی به بررسی پرونده دانه‌درشت‌ها در قضیه کرسنت اشاره کرد و افزود: حالا رسیدگی دادگاه به آنها هم دارد می‌رسد که بیان خواهم کرد البته وقتی که نزدیک بشود طبیعتا صدایشان درمی‌آید و فرار روبه جلو می‌کنند. من همین‌جا از قوه قضاییه می‌خواهم وقتی دادگاه احکامش طبق قانون صادر شد برای مردم روشن کنند که چه موضوعی بوده و چه صورت گرفته است.

وی به ادعای دیدار با بابک زنجانی هم اشاره کرد و گفت: همین دروغ‌هایی گفته می‌شود مانند دیدار با بابک زنجانی، نشان می‌دهد که کسانی از اتهامات و مفاسد بزرگ و رفتارهای غلطی که به بیت المال و منافع مردم ضربه زده، امروز فرار روبه جلو می‌کنند.

جلیلی در پایان بیان کرد: من کسی نیستم که در مقابله و مبارزه با فساد با چهارتا دروغ و مطالب کذب، بخواهم صحنه را خالی کنم یا جا بزنم بلکه محکم‌تر خواهم ایستاد و می‌دانم صدای اینها بلند خواهد شد و اینها امروز نگران این هستند که مبارزه با فساد حداقل یک پشتوانه ۱۴ میلیونی پیدا کرده است اگر چه همه مردم ما در برابر فساد جدی هستند و آنها می‌ببیند وقتی این مباحث مطرح می‌شود ۱۴میلیون نفر از مردم اعتماد می‌کنند و رای می‌دهند، اینها میخواهند این اعتماد مردم را ضعیف کنند.

نظر شما