شناسهٔ خبر: 67638448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عدم توجه به جلو راننده متورسیکلت جان عابر گیلانی را گرفت

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان باختن عابر پیاده در اثر عدم توجه به جلو راننده متورسیکلت در رشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ امیر طالبی روز جمعه اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در خیابان رودباری شهر رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل موردنظر و بررسی صورت گرفته مشخص شد، راکب یک دستگاه موتورسیکلت به علت بی احتیاطی و عدم توجه به جلو با یک عابر پیاده برخورد کرده، افزود: در این تصادف متاسفانه عابر پیاده که مردی ۷۵ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان‌باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: عدم توجه به جلو از سوی رانندگان، نخستین علت وقوع تصادفات است .

این مقام انتظامی با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون بی توجهی به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه عامل ۹۴ درصد تصادفات در استان گیلان بوده است، خاطرنشان کرد: راکبان موتورسیکلت نیز باید با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث رانندگی نباشیم.

نظر شما