شناسهٔ خبر: 67637850 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

شیخ قاووق: اسرائیل در دریای ترس از مقاومت لبنان غرق شده است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله گفت: اسرائیلی‌ها در دریای ترس از مقاومت غرق شده و در کابوس رویارویی با لبنان زندگی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، شیخ نبیل قاووق در مراسم عزاداری امام حسین(ع) که در حسینیه شهرک الدویر واقع در جنوب لبنان با حضور شخصیت‌ها و علمای دینی و خانواده‌های شهدا برگزار شد، اظهار کرد: برای لبنان مایه مباهات است که غزه را یاری کردیم و صهیونیست‌ها شکست خوردند و همچنین باعث افتخار لبنان است که در طول تاریخ با اینکه هواپیماهای اسرائیلی شهرهای لبنان را بمباران می‌کردند ولی ما به زمانی رسیدیم که هواپیماهای لبنانی اکنون در حال انجام حملات هوایی علیه اسرائیل در امتداد تمام مرزها هستند.
 
وی افزود: پهپادهای مقاومت، برتری اسرائیل را شکست داد و گنبد آهنینی که مرکز حمایت اسرائیل بود، شاهد بودید که چگونه به وسیله موشک‌های مقاومت تخریب شد.
 
وی تصریح کرد: اسرائیلی‌ها اکنون در معرض دید مقاومت قرار دارند و پوششی برای محافظت از آنها در برابر موشک‌ها و پهپادها وجود ندارد و این یک تغییر اساسی در این درگیری است. 
 
قاووق تأکید کرد که اسرائیل و خصوصا نتانیاهو در این جنگ شکست خورد. او می خواهد دولت خود را از دست ندهد و این راز موضعگیری نتانیاهو است درحالی که مقاومت دشمن را وادار می‌کند که تسلیم شرایط و معادلات میدانی شود.
 
وی ادامه داد: نبرد یکی و سرنوشت یکی است و هیچ آتش‌بسی در جنوب لبنان وجود ندارد مگر با آتش‌بس در غزه و هماهنگی حزب‌الله و مقاومت فلسطین برای تنگ‌تر کردن حلقه بر دشمن صهیونیستی و بستن راه آمریکا و دیگران برای اینکه غزه را در انحصار خود درآورند.
 
شیخ قاووق اظهار کرد: همه فشارهای نظامی و سیاسی بر حزب‌الله برای متوقف کردن جبهه جنوب شکست خورده است.
 
وی در پایان تأکید کرد: دشمن شکست خورده و وحشت زده نمی‌تواند نیروهای پیروز و قوی را در میدان تهدید کند، این تهدیدات جدید نیست و ما را نمی‌ترساند، بلکه هر روز با سلاح‌های متعدد، خود را برای حمله و دفاع آماده می‌کنیم تا در هر جنگ تحمیلی از سوی دشمن، پیروزی تاریخی را برای لبنان و فاجعه بزرگی برای دشمن رقم بزند.
انتهای پیام

نظر شما