شناسهٔ خبر: 67637425 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن:

صاحبان صنایع، رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن گفت: هم اکنون کانون‌های بسیج صنعت و معدن در تمام شهرستان‌های کشور فعال هستند و در تعامل با ظرفیت دستگاه‌های مختلف، در جهت رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی، اهتمام کافی را دارند.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_4790794" ><script type="text/JavaScript" src="https://basijnews.ir/fa/news/play/embed/9612634/4790794?width=400&height=300"></script></div>

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مجتبی اصغری» مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، با حضور در خبرگزاری بسیج، طی سخنانی اظهار کرد: رسالت اصلی بسیج مهندسین صنعت و معدن، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه صنعت و معدن است لذا با همین منطق و با هدف رفع موانع واحدهای صنعتی و معدنی، طرح‌های صنعت‌یار و معدن‌یار را در کشور تعریف کرده‌ایم. 

وی افزود: هم اکنون کانون‌های بسیج صنعت و معدن در تمام شهرستان‌های کشور فعال هستند و در تعامل با ظرفیت دستگاه‌های مختلف، در جهت رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی، اهتمام کافی را دارند.

اصغری با بیان اینکه صاحبان صنایع، رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، گفت: بسیج می‌تواند به عنوان پشتیبان اصلی صاحبان صنایع، نقش موثری را در جهت تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ایفا کند.

نظر شما