شناسهٔ خبر: 67637416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حیدری جوان:

اجتماع بزرگ دخترانه «بنات‌الحسین(ع)» در همدان برگزار می‌شود

همدان-مسئول مجموعه نرجسانه همدان گفت: مسئول مجموعه نرجسانه همدان گفت: اجتماع بزرگ دخترانه «بنات‌الحسین علیه‌السلام» به همت مجموعه نرجسانه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محدثه حیدری جوان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  اجتماع بزرگ دخترانه «بنات‌الحسین علیه‌السلام» به همت مجموعه نرجسانه هم‌زمان با روز هشتم محرم در حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین (ع) همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه مختص دختران سنین ۱۲ تا ۳۰ سال است که برای سومین سال پیاپی در روز ششم محرم برگزار می‌شود و امسال به دلیل همزمانی مراسم شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم با ششم محرم، در روز یکشنبه ۲۴ تیرماه برگزار می‌شود.

مسئول مجموعه نرجسانه همدان با بیان اینکه سخنران برنامه حجت‌الاسلام زارع‌پور از استان مازنداران است، گفت: هر ساله 10 روز نخست محرم در حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین (ع) مراسم عزاداری و روضه سیدالشهدا (ع) مختص بانوان برگزار می‌شود که روز ششم ویژه برنامه مختص دختران است.

وی با بیان اینکه در هیأت نرجسانه، به طور ویژه و خاص کار تربیتی انجام می‌شود و تمام برنامه‌‌ها به صورت ثبت نامی بوده و عمومی نیست، افزود: در این هیأت دختران باید ثبت نام کنند و تمام برنامه‌های کلی ما در بحث نرجسانه حدود  یک هزار نفر مخاطب ثبت نامی به صورت ثابت داریم.

حیدری جوان عنوان کرد: نرجسانه یک الگوی تمام و کمالی برای مجموعه‌هایی است که با دختران دارند کار می‌کنند و به زودی هم در کشور کانون توجهی می‌شود که این هیأت کار تربیتی قوی دارد انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما