شناسهٔ خبر: 67637082 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه تبریز: امام جمعه تبریز:

روسیاهی دشمن در انتخابات ریاست جمهوری ایران روسیاهی دشمن در انتخابات ریاست جمهوری ایران

امام جمعه تبریز گفت: دشمنان و بدخواهان کشورمان در این انتخابات ریاست جمهوری هم مانند گذشته روسیاه شدند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری‌اصل امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه تبریز اظهار کردوگفت: ایران تنها کشوری است که با تمام اقوام و مذاهب ۴۵ سال است که با خوشی و موفقیت در کنار هم زندگی می‌کنندو ما هیچ وقت در کشور مشکل و تنش بین مذاهب و اقوام نداشتیم امید است رئیس جمهور منتخب از همه افرادی که آماده خدمت هستند، استفاده کند و در راستای منویات مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی باشد.

وی افزود: از رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای تشکر می‌کنم که عنایت کردند که این حقیر ناچیز را که هیچ خود را در جایگاه عنایت شده نمی‌بینم، به عنوان نماینده خودشان در این استان معرفی کردند و از همه دست یاری می‌خواهم تا بتوانم بار سنگین وظایف را که آن بزرگوار بر عهده من گذاشته شده را به خوبی انجام دهم.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل گفت: در این دوماهی که امام جمعه موقت نماز جمعه تبریز بودم، سعی کردم همه چیز به آرامی پیش رود و تقریبا کار‌های شهید آل‌هاشم به خوبی انجام گیرد. امام جمعه تبریز با قدردانی از رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و هیئت همراه که به تبریز سفر کردند گفت: این برای بنده یک افتخار است که پای منبر و روضه‌خوانی سفر دو روزه او نشستیم. از همه علمای تبریز، مسئولان، نیرو‌های مسلح و همه نیرو‌های انقلابی کمال تشکر را دارم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: همین حضور و لطف شما برای من کافی است و لازم به زحمت بیش از این نیستم و لطف بفرمایید بنر نزنید و هر کاری که هزینه‌بر است را انجام ندهید. از فردا به مدت ۶ روز روضه در بیت امام جمعه خواهیم داشت که یادگار امام جمعه شهیدمان است.

خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد: از شما خواهشمندم تا سوم شهادت امام حسین (علیه السلام) دیدار رسمی برگزار نشود و بعد از آن ان شاالله دیدار‌ها برگزار شود. وی با اشاره به انتخابات گفت: از ملت عزیز تشکر می‌کنم که هر وقت احساس کردند که حضورشان موثر است به پا خاستند و حماسه آفریدند. حجت الاسلام والمسلمین مطهری‌اصل گفت: رهبر معظم انقلاب آرامش زیادی در این پنجاه روز به مردم دادند و تا در نهایت با مشارکت پنجاه درصدی مردم رئیس جمهور انتخاب شد. وی افزود: پیروز این انتخابات رهبر معظم انقلاب و مردم است و پشیمانی برای کسانی است که چشم دیدن مردم را ندارند.

خطیب نماز جمعه تبریز در بخش دیگری خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفت: نام و یاد امام حسین (علیه السلام) در هر گرفتاری که پیش بیاید، آرامش دهنده است و الحمدالله شیعیان هزار و چهار صد سال است که در آرامش و سکینه زندگی می‌کنند و در هر لحظه که به اباعبدالله الحسین (ع) توسل کردند پیروز شدند و حتی در دفاع مقدس رزمندگان به عشق او به نبرد می‌رفتند، زیرا امام حسین (علیه السلام) کشتی نجات است. 

نظر شما