شناسهٔ خبر: 67636783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

خطر بزرگ محرومیت در کمین ستاره مطرح پرسپولیس! - مردم سالاری آنلاين

روزنامه العرب مدعی شد که عبدالکریم حسن به دلیل عقد قرارداد غیرقانونی با الوکره، ممکن است با محرومیت مواجه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ورزش سه ،چنانچه ادعای روزنامه قطری درست باشد، ممکن است که عبدالکریم حسن با یک دردسر بزرگ روبرو شود چرا که این بازیکن در شرایطی که تحت قرارداد پرسپولیس بوده، قرارداد دو ساله‌ای را نیز با باشگاه الوکره قطر به امضا رسانده و پس از آن، تصمیم گرفته تا راهی تیم سوم دیگری شود!

به نظر می‌رسد که داستان‌ها و اخبار پیرامون عبدالکریم حسن به یک موضوع جنجالی دیگر برای پرسپولیس تبدیل شود. بازیکنی که در روزهای گذشته با فشار به باشگاه، خواستار جدایی از این تیم شده تا به فوتبال قطر بازگردد و در این میان نیز، تیم‌های الوکره و العربی خواستار جذب این بازیکن شده اند.

سرخ پوشان برای صدور رضایت نامه بهترین بازیکن آسیا در سال 2018، خواستار دریافت مبلغ چند میلیون دلاری شده بودند و به همین دلیل، نه الوکره و نه العربی با سرخ‌ها به توافق دست پیدا نکردند. در ادامه، پای عمر السومة برای معاوضه با حسن به میان آمد که مهاجم سوری از حضور در پرسپولیس خودداری کرد.

حالا و در شرایطی که مشخص نیست که وضعیت عبدالکریم حسن با پرسپولیس چه خواهد شد و آیا این بازیکن در ایران به فوتبالش ادامه می‌دهد یا به قطر بازمی‌گردد، روزنامه العرب مدعی شد که این بازیکن دچار تخلف بزرگی شده که ممکن است منجر به محرومیت سنگین او شود.

العرب نوشته است: موانع زیادی در برابر تمایل عبدالکریم حسن، بازیکن سابق باشگاه السد و پرسپولیس ایران، برای بازگشت به قطر وجود دارد. او که عملکرد درخشانی در لیگ ایران داشت و با تیمش ششمین قهرمانی در هفت سال گذشته را کسب کرد، اکنون با خطر محرومیت مواجه است. او چندی پیش با باشگاه الوکره قرارداد دو ساله‌ای امضا کرده، در حالی که قراردادش با باشگاه پرسپولیس ایران همچنان معتبر است.

باشگاه پرسپولیس ایران مذاکره بر سر نحوه فسخ کامل قرارداد و پیشنهاد باشگاه الوکره که عبدالکریم قصد پیوستن به آن را دارد رد کرده است. با این حال، عبدالکریم هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. از سوی دیگر، باشگاه ایرانی درخواست رسمی باشگاه الوکره برای جذب بازیکن و آمادگی برای پرداخت بند فسخ قرارداد را بررسی می‌کند.

بر اساس اعلام منابع مطلع، عبدالکریم حسن قبل از سفر به ایران برای فسخ قرارداد با توافق دوجانبه با پرسپولیس، قراردادی دو ساله با باشگاه الوکره امضا کرده است. او سپس تصمیم گرفت به جای پیوستن به الوکره، به باشگاه عربی دیگری برود. در صورتی که الوکره قرارداد را به مراجع ذی‌ربط در فدراسیون فوتبال قطر ارائه دهد، این مسئله ممکن است منجر به محرومیت او شود. طبق قرارداد، عبدالکریم حسن نمی‌توانسته بدون اطلاع و موافقت باشگاه پرسپولیس ایران با باشگاه دیگری قرارداد امضا کند. از این رو، مشکل عبدالکریم حسن می‌تواند تأثیر بزرگی بر حرفه او در فصل جدید بگذارد.

نظر شما