شناسهٔ خبر: 67636697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه محلات:

دولت چهاردهم امیدآفرینی را در جامعه تقویت کند

اراک _ امام جمعه محلات گفت: دولت چهاردهم باید امید را به عنوان یک سرمایه اجتماعی در جامعه تقویت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ربانی در خطبه‌های نماز جمعه محلات با اشاره به ضرورت حضور پرشکوه در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: باید به عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر به عنوان واجبات الهی توجه ویژه شود و نیازمند باور و ایمان قلبی است.

وی ادامه داد: باید باور کنیم که خداوند نسبت به ما بندگان از هرکس دیگر مهربان‌تر است و اگر کسی این باور را داشته باشد، در برابر حکم خداوند تشکیک نخواهد کرد و با شکل گیری این باورها، حجاب و امر به معروف در جامعه شکل خواهد گرفت.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته تأمین اجتماعی افزود: هدف مهم این سازمان تحقق عدالت اجتماعی است و برخورداری از تأمین اجتماعی حقی همگانی است و دولت مکلف است از طریق درآمدهای عمومی، خدمات خود را برای مردم تأمین کند.

ربانی با اشاره به مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: دشمنان تلاش فراوانی کردند تا مردم را از مشارکت در انتخابات بازدارند اما مردم باشکوه در انتخابات حضور پیدا کردند و انتظار است رئیس جمهور منتخب مطالبات مردم و رهبری را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور جدید باید شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهد، گفت: دولت جدید باید نیاز مردم را تأمین و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکند همچنین امید را به عنوان یک سرمایه اجتماعی در جامعه تقویت کند.

نظر شما