شناسهٔ خبر: 67636650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه گرگان: همدلی و هماهنگی، اولویت‌ اقدام‌های رئیس جمهور منتخب باشد

گرگان- ایرنا- امام جمعه گرگان گفت: رئیس جمهور منتخب اگر بخواهد مشکلات کشور را حل کند، باید اصول همدلی، یکدلی و هماهنگی را در اولویت کارها و برنامه‌های خود قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شاهد مشارکت خوب و شایسته حدود ۵۰ درصدی مردم بودیم که این مشارکت نشان داد، مردم با وجود توطئه و تلاش دشمن برای تحریم انتخابات، وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب باید به آنچه در دوران تبلیغات و مناظرات گفته به ویژه در حوزه اقتصادی جامه عمل بپوشاند.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب باید نگاه باندی، حزبی و جناحی را در مسیر توسعه کشور حذف کرده و تلاش کند از افراد شایسته همه گروه‌ها را به کار بگیرد.

امام جمعه گرگان گفت: افرادی که از سوی رئیس جمهور منتخب مسوولیت می‌گیرند، باید دلسوز مردم باشند و مشکلات را حل کنند.

آیت‌الله نورمفیدی یادآور شد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مرهون همراهی و حضور مردم در عرصه‌های مختلف است و مردم مهمترین قدرت هر نظام و کشوری در کنار قدرت نظامی و دفاعی هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان با اشاره به جنگ غزه گفت: قربانیان جنگ غزه مردم فلسطین هستند که زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونسیتی و با همه مشکلات، در انتخابات پارلمانی شرکت می‌کنند.

امام جمعه گرگان گفت: پیروزی حزب محافظه‌کار نشان دهنده این است که مردم‌ دیگر طرفداران رژیم صهیونسیتی را قبول ندارند.

آیت‌الله نورمفیدی در بخش دیگری به حضور سرپرست نهاد ریاست جمهوری در اجلاس شانگهای اشاره کرد و گفت: عضویت ایران در این اجلاس سال ۱۳۹۰ مطرح و پیشنهاد شد که آثار خوب امنیتی و اقتصادی برای کشور خواهد داشت.

نظر شما