شناسهٔ خبر: 67636370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کردستان بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در کمترین زمان تاکید کرد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان بر لزوم اتمام و تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام و در حال اجرای استان در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز جمعه در ادامه سفر به بخش‌ها و روستاهای استان، از روند احداث ایستگاه پمپاژ آب، پروژه چمن مصنوعی دبیرستان دخترانه و مرکز خرید گندم روستای خامسان از توابع شهرستان کامیاران بازدید کرد.

وی همراه با جمعی از مدیران با حضور در روستای خامسان از توابع دهستان سورسور بخش موچش شهرستان کامیاران از چندین طرح عمرانی، ورزشی و خدماتی بازدید کرد.

روند احداث پروژه ایستگاه پمپاژ آب روستای خامسان که سال‌ها به صورت نیمه تمام و بلا تکلیف مانده است امروز توسط استاندار و مدیران همراه مورد بازدید قرار گرفت.

همچنین بازدید از مرکز خرید گندم روستای خامسان و پروژه چمن مصنوعی دبیرستان دخترانه معراج اندیشه روستای خامسان که در حال تکمیل است از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز با حضور استاندار روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی آن بررسی شد.

دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم در راستای بررسی مطالبات و رسیدگی به مشکلات آنان و فعالان حوزه‌های مختلف در مسجد جامع این روستا از جمله برنامه‌های استاندار کردستان در این سفر است.

استاندار کردستان در ۹۵۰ روز کاری و خدمت در استان، تاکنون بیش از ۱۴۷ سفر شهرستانی، بخشی و روستایی را در مدت ۲ و نیم سال اخیر به بخش‌های مختلف استان داشته است و ان در ۱۴۹ مین سفر شهرستانی مهمان مردم شریف روستای خامسان از توابع دهستان سورسور بخش موچش در شهرستان کامیاران است.

نظر شما