شناسهٔ خبر: 67636343 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

راه های کسب درآمد از تلویزیون شهری

    حتما برای شما پیش آمده است که در مکان شلوغ همانند میدان های مرکزی، ایستگاه ها و فرودگاه ها تلویزیون‌های LED بزرگ تبلیغاتی را مشاهده

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

حتما برای شما پیش آمده است که در مکان شلوغ همانند میدان های مرکزی، ایستگاه ها و فرودگاه ها تلویزیون‌های LED بزرگ تبلیغاتی را مشاهده کنید این تلویزیون های عظیم‌الجثه برای چند ثانیه هم که شده چشمان هر عابری را به خود جذب میکند حال برای هر فردی پیش می آید که نقش این تلویزیون های شهری دقیقا چیست و آیا واقعا تاثیری در افزایش تعداد مشتری دارد؟ باید بدانید که تلویزیون شهری جزو قدرتمند ترین ابزار تبلیغاتی شناخته شده است شیوه تاثیر گذاری این ابزار به صورت تاثیر بر ذهن ناخودآگاه مشتری است که موثرترین نوع تبلیغات شناخته شده است. اگر شما نیاز به تبلیغات فوق العاده برای کسب و کار خود دارید یا به فکر راه های کسب درآمد از تلویزیون شهری هستید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

مزایای تبلیغات تلویزیون شهری

تبلیغات در تلویزیون شهری تصویر ثابت و بی‌روح و نوشته‌هایی است دارد که در ادامه به بررسی هر کدام ازآنها خواهیم پرداخت

روشنایی و جذابیت دیداری

قدرت وضوح بالا و استفاده از رنگ های متنوع در تلویزیون شهری جذابیت دیداری بسیار زیادی برخلاف سایر رسانه ها به مشتری الغا میکند و این اتفاق هم در شب و هم در روز به طور یکسان است و از کیفیت آن کاسته نمیشود.

نمایشی خلاق و تمام عیار

یکی از مشکلات مهم تبلیغات مبتنی بر کاغذ استفاده از تصویر ثابت و بی روح و نوشته هاییست که هر خواننده ای میل به خواندن و توجه کردن به آن را ندارد اما تلویزیون شهری به صورت تعاملی و با استفاده از انیمیشن‌های جذاب ذهن و دیدگان مخاطب را با خود همراه می کند و امکان پویایی در تبلیغات را به تبلیغ کنندگان میدهد.

پخش منعطف تبلیغات

پخش منعطف به این معناست که تبلیغ کنندگان مطابق با میل و نیاز بازار محصولات خود میتوانند انتخاب کنند که در چه زمان و تاریخی تبلیغات در تلویزیون شهری پخش یا تکرار شود. این کار باعث میشود کسب و کارها به گونه ای هدفمند و مثمر ثمر با تبلیغات مواجه شوند.

گستردگی در پوشش جمعی

افرادی که از تلویزیون شهری برای پیشبرد اهداف خود میخواهند استفاده کنند بسیار نگران این هستند که آیا این تبلیغات پوشش جمعی مناسبی دارد؛ در پاسخ به عزیزان باید گفت تلویزیون شهری در مناطق متراکم جمعیتی نصب میشود مانند فرودگاه ها و مراکز تجاری شلوغ که نظرافراد بسیار زیادی را به خود جلب میکند.

افزایش کیفیت تصویر

تلویزیون شهری با میزان کیفیت زیادی که در تصویری برند تبلیغاتی را ایفا می‌کند بسیار تاثیر گذار بر ذهن مخاطب است و این فکر را به مخاطب القا میکند که این برند قطعا از اعتبار بالایی برخوردار است.

قیمت بسیار مناسب

تلویزیون شهری با توجه به بازخوردی که به کسب‌وکارهای مختلف می‌دهد بسیار مقرون به صرفه تر از سایر شیوه های تبلیغاتی است و نه تنها از کمیت مناسبی برخوردار است بلکه کیفیت بسیار زیادی را به شما هدیه میدهد همچنین شما می توانید برای کاهش هزینه ها از تلویزیون شهری رنتال استفاده کنید.

تاثیر کارآمد ارتباط با مشتری

این تلویزیون تاثیر بسیار کارآمدی دارد به این معنا که در لحظه اول پخش ویدئوهای تبلیغاتی با چشمان زیادی ارتباط برقرار می‌کنند و در مدت کوتاهی باعث ایجاد فرصت های تجاری بسیار زیادی برای برند ذینفع میشوند.

راهکارهای قبل از تبلیغ تلویزیون شهری

برای اینکه تبلیغات ما در سطح شهر به‌صورت کاملاً هدفمند پیش برود باید بررسی های لازم را قبل از آن انجام دهیم از هدر رفتن سرمایه و فرصت‌های خود جلوگیری کنیم؛ در ادامه به بررسی این راهکارها خواهیم پرداخت:

محل مناسب نصب تلویزیون شهری

قطعا یکی اما مهم ترین عواملی که باعث میشود تبلیغات سرعت رشد کسب و کار را افزایش دهد تعداد نفراتی هستند افرادی که می‌توانند تبلیغات را مشاهده کنند اگرچه که تلویزیون شهری این امکان را میدهد که افراد زیادی ویدئو معرفی کسب و کار را ببینند اما باید توجه داشته باشیم محل نصب آن حتما در مراکز تجاری بزرگ یا خیابان های شلوغ نصب شده باشد که هم کیفیت و تعداد مشتریان بیشتر باشد و حتماً ارتباط زیادی با محل انتخاب شده داشته باشد البته باید اضافه کرد که این مکان ها زمانی که به اجاره تلویزیون شهری می پردازید متفاوت است.

انتخاب منطقه ای که محبوبیت برند در آن وجود دارد

برگ برنده انتخاب مناطق مناسب برای اثر بخشی بیشتر انتخاب آن محلی است که نیازهای مردم در آن رفع و نیازها ارتباط مستقیمی با خدمات و محصولات آن برند دارند و همچنین اگر برندی دارای محصولات مورد نیاز افراد باشد میزان توجه بیشتری را جذب خود میکند.

بررسی سایر تلویزیون شهری در منطقه تبلیغ

برای اینکه میزان موفقیت تبلیغات را بررسی کنیم بهتر است بازخوردهای سایر تلویزیون‌ها را تجزیه و تحلیل کنیم این کار باعث میشود تصمیم درست در این زمینه را بگیریم که چگونه محتوای ویدئویی خود را بهبود دهیم تا از سایر رقبا جلوتر باشیم.

ویژگی مهم تلویزیون شهری

5

در خرید تلویزیون شهری نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم:

  • قیمت تلویزیون شهری
  • ضدآب بودن صفحه
  • ضد آفتاب بودن صفحه
  • دارای گارانتی
  • خرید از مراکز معتبر
  • رزولوشن مناسب با محیط
  • ضد ضربه باشد
  • قابلیت جابه جایی آسان

هزینه نگهداری از تلویزیون شهری

همانطور که LED ها از کیفیت فنی و وضوح تصویری بسیار زیادی برخوردارند و این ویژگی ها سبب افزایش درآمد بیشتر میشود اگر نتوانیم سطح هزینه‌های نگهداری آن را کنترل کنیم، موجب کاهش درآمد از طریق تبلیغ خواهد شد پس باید تعادل بین هزینه و استفاده از فناوری را در حالت متعادل نگهداریم.

روشهایی که سبب افزایش درآمد میشود

6

روشهای زیادی برای افزایش درآمد با این ابزار قدرتمند است؛ همکاری برد-برد یکی از این راه هاست به این صورت که تولیدکنندگان نمایشگرها با نصب رایگان آن در هتل ها هم باعث کاهش هزینه های هتل میشوند و هم تبلیغات LED خود را به صورت گسترده تری افزایش میدهند. روش دیگر استفاده از پیوند رویدادها به شیوه ای هدفمند به طور مثال در هنگام پخش تبلیغ اسپانسرها میتوانید رویداد های مختلف مث مسابقات ورزشی، کنسرت ها و ... را اعلام کنید.

تلویزیون شهری، جعبه‌ی بزرگ جادویی!

این جعبه بزرگ و البته شگفت انگیز پتانسیل بسیاری برای افزایش میزان درآمد خواهد داشت اما نکته ای که بسیار مهم است باید از طریق کیفیت بتوانیم به اذهان مخاطبان نفوذ کنیم در آن لحظه است که میتوانیم نتایج شگفت‌انگیزی را تجربه کنیم و این دستاورد نهایی تنها با داشتن صفحه‌ی تبلیغاتی زیبا و دوست‌داشتنی امکان‌پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات و محصولات مجموعه سپهر صنعت صفحه خدمات ما مراجعه کنید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما