شناسهٔ خبر: 67636297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه گنبدکاووس:

هیات‌های مذهبی مملو از جوانان عاشق اباعبدالله (ع) است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم، گفت: مردم بازگشت بصیرت مدارانه‌ای به محافل حسینی دارند و هیات‌ها مملو از جوانان عاشق اباعبدالله(ع) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس اظهار کرد: مساجد، حسینیه‌ها و تکایا جمعیت قابل توجهی از عاشقان حسینی را این شب‌ها در خود جای داده و جمعیت حاضران چند برابر سال گذشته است.

وی شور حسینی در دل مردم را بزرگترین سرمایه امت اسلامی دانست و گفت: تمام کسانی که طالب نصرت الله هستند باید با جان و دل در مراسم عزاداری ماه محرم به ویژه دهه اول حضور داشته باشند.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: انقلاب مردم ایران ریشه در نهضت عاشورا دارد و کسانی که می‌خواهند مردم ما را بشناسند باید آگاهی خود را نسبت به واقعه کربلا و شهادت مظلومانه امام حسین(ع) و یاران ایشان بیشتر کنند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به رسیدن تعداد شهدای غزه به ۳۸ هزار و ۳۰۰ نفر، بیان کرد: دنیا به مظلومیت مردم بی دفاع غزه پی برده و به دنبال آن قدرت بازدارندگی رژیم غاصب صهیونیستی از بین رفته و همچنین شاهد افزایش کشورهایی هستیم که فلسطین را به رسمیت می‌شناسند که همگی نتیجه مقاومت و ایستادگی عاشورایی مردم غزه است.

وی ادامه داد: همه نشانه‌ها حاکی از آن است که یک عملیات طوفان الاقصی دیگر از دل کرانه باختری که روزانه تعداد زیادی شهید می‌دهد در حال رخ دادن است.

هیات‌های مذهبی مملو از جوانان عاشق اباعبدالله (ع) است

امام جمعه گنبدکاووس برقراری پرواز از فرودگاه دمشق به جده و همچنین پرواز میان صنعا و ریاض را از جمله تغییرات محسوس جهان به نفع مقاومت برشمرد و افزود: پوتین هم در اجلاس شانگ‌های اعلام کرد کشور فلسطین باید تشکیل شود و دنیا آن را به رسمیت بشناسد و نماینده فرانسه هم اعلام کرده بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت.

حجت الاسلام ترابی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای اخیر خود با دولتمردان رئیس جمهور شهید و رئیس جمهور منتخب، دولت شهید رئیسی را الگو و ترازی برای دولتمردان دانستند.

نظر شما