شناسهٔ خبر: 67636085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بیله سوار:

شورای نگهبان بزرگترین مسئولیت را در ارتقای مشروعیت نظام دارد

بیله‌سوار_امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: شورای نگهبان مهمترین مسئولیت را در مشروعیت و مقبولیت نظام در انتخابات، انتخاب مسئولان و صیانت از قوانین جمهوری اسلامی ایران به عهده دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار با توصیه به تقوای الهی و تشکر ویژه از دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری دوره اول و دوم انتخابات اظهار کرد: ۱۵ تیر بزرگترین شناسه و علامت برای ایران قوی است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات آثار و برکات بسیار زیادی برای کشور دارد که بزرگترین خنثی کننده تبلیغات دشمنان در تحریم انتخابات و جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بود.

امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه دشمنان از چندین ماه قبل توسط امپراطوری رسانه‌ای برای ایران هراسی، تضعیف جمهوریت و مشروعیت و مقبولیت نظام شبانه روزی تلاش و کوشش می‌کردند، افزود: رسانه‌های غربی تلاش می‌کردند تا این انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت حداقلی با شکست مواجه شود که الحمدالله با حضور حداکثری و پرشور مردم این پروژه با شکست مواجه شد.

عزیزی بیان کرد: ملت ایران با این مشارکت حداکثری به دنیا ثابت کرد که هنوز علی رغم مشکلات و تحریم‌ها و نقصان‌ها پشتیبان کشور خویش هستند و از آن حمایت می‌کنند و ایران عزیز را در همایش‌های بزرگ سیاسی نظیر انتخابات تنها نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه ایران با این حضور و مشارکت حداکثری جایگاه ویژه و خوبی نزد اعضا و رؤسای محفل بین المللی پیدا می‌کند، گفت: انتخابات ۱۵ تیر ثابت کرد که اصل جمهوری اسلامی ایران اصل صیانت از آرای مردم است و خواسته مردم در انتخابات همان خواهد بود که در صندوق اعلام می‌شود.

امام جمعه بیله سوار تعریف مقام معظم رهبری در تکریم شهید جمهور به عنوان الگوی ریاستی در تراز جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و بیان کرد: ریس جمهور شهید برنامه‌های خوبی برای اصلاح و رشد و پیشرفت کشور و جلوگیری از بحران‌ها از جمله بحران جمعیت، ازدواج و مسکن داشتند که به توصیه مقام معظم رهبری رئیس جمهور منتخب باید این راه را ادامه دهد.

عزیزی با اشاره به فرارسیدن ۲۶ تیر روز شورای نگهبان بیان کرد: نهاد شورای نگهبان مهمترین نهاد در تثبیت مشروعیت و مقبولیت نظام است که این مأموریت را در انتخابات به خوبی ایفا کرد.

نظر شما