شناسهٔ خبر: 67635975 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

چند طرح ناخن در رنگ های نود + عکس

یه مدل طراحی ناخن جدید دیگه که این روزا خیلی باب شده، ناخن‌های مات و مخملیه. این مدل باعث می‌شه ناخن‌هات حالت مخملی پیدا کنن که خیلی باحال و متفاوت به نظر میاد.

صاحب‌خبر -

مدل طراحی ناخن جدید را در ادامه ببینید.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، این روزا مدل طراحی ناخن جدید حسابی تو بورس افتاده و هر کی رو می‌بینی ناخن‌هاش رو با طرح‌های خفن دیزاین کرده. مخصوصا ناخن با رنگهای نود که خیلی‌ها رو عاشق خودش کرده. رنگ‌های نود، اون رنگ‌های طبیعی و ملیح هستن که هر لباسی هم بپوشی بهشون میاد. حالا بیا ببینیم چجوری می‌تونی یه طراحی ناخن در رنگ های نود شیک و امروزی داشته باشی.

مدل های ناخن نود

طراحی نود ناخن

طراحی ناخن جدید

اول از همه، باید بگم که ناخن با رنگ های نود خیلی به درد روزهایی می خوره که می‌خوای شیک و ساده باشی ولی با یه طراحی خاص. مثلاً می‌تونی پایه ناخنت رو با یه رنگ نود بپوشونی و بعدش با یه براش ریز، طرح‌های هندسی یا گل‌های کوچیک بکشی. اینجوری ناخن‌هات هم ساده و هم خاص می‌شن. یکی از دوستام همین کارو کرد، همه محو ناخن‌هاش شدن.

مدل ناخن در رنگ نود

دیزاین ناخن با رنگ نود

رنگ نود ناخن

یه مدل طراحی ناخن جدید دیگه که این روزا خیلی باب شده، ناخن‌های مات و مخملیه. این مدل باعث می‌شه ناخن‌هات حالت مخملی پیدا کنن که خیلی باحال و متفاوت به نظر میاد. می‌تونی روی رنگ‌های نود هم این طراحی رو انجام بدی. ناخن‌هات نه تنها شیک و ساده، بلکه مخملی و جذاب هم می‌شن. کلی از این لاک‌های مات و مخملی تو بازار هست، فقط کافیه یه دونه ازشون بخری و امتحان کنی

دیزاین جدید ناخن

حالا اگه دنبال یه چیز بیشتر و شیک‌تر هستی، طراحی ناخن با فویل‌های طلایی رو امتحان کن. این مدل طراحی ناخن جدید خیلی شیک و باکلاسه. اول ناخن‌هات رو با رنگ نود بپوشون و بعد تیکه‌های کوچیک فویل طلایی رو روی بعضی از ناخن‌ها بچسبون. اینجوری ناخن‌هات هم ساده و هم لوکس می‌شن. یه جورایی می‌شه گفت یه ترکیب شیک و مجلسیه که همه نگاه‌ها رو به خودش جلب می‌کنه

دیزاین ناخن نود

یکی دیگه از مدل‌های طراحی ناخن جدید که خیلی هم جالب و متفاوت به نظر میاد، استفاده از نگین‌ها و سنگ‌های ریز روی ناخنه. این مدل خیلی برای مراسم‌های خاص و مهمونیا خوبه. مثلا اگه داری میری عروسی یا یه مهمونی شیک، این نگین‌ها حسابی به کارت میاد. اول ناخن‌هات رو با یه رنگ نود ملایم بپوشون و بعدش نگین‌ها رو با دقت روی ناخن‌هات بچسبون. اینجوری یه طراحی ساده ولی پر زرق و برق داری.

رنگ نود و شیک ناخن

دیزاین نود ناخن

در نهایت اگه می‌خوای خیلی حرفه‌ای‌تر بشی، می‌تونی از تکنیک‌های نقاشی ناخن استفاده کنی. مثلا طرح‌های گل، طرح‌های هندسی، یا حتی طرح‌های آبرنگی. این مدل‌ها یه کم بیشتر وقت می‌برن ولی نتیجه‌شون محشره. یکی از رفقای من همین کارو کرده بود، طرح یه دسته گل ریز و قشنگ رو ناخن‌هاش بود که هر کی می‌دید ازش می‌پرسید کجا اینو انجام دادی؟

ناخن رنگ نود

رنگ نود ناخن ها

پس خلاصه اینکه مدل طراحی ناخن جدید خیلی متنوعه و برای هر سلیقه‌ای یه چیزی پیدا می‌شه. چه بخوای ساده و شیک باشی، چه بخوای پر زرق و برق و خاص باشی، همیشه یه مدل طراحی ناخن هست که بهت بیاد و حال و هوات رو عوض کنه. فقط کافیه بری سراغش و امتحانش کنی.

مدل ناخن نود

منبع: چی شی

برچسب‌ها:

نظر شما