شناسهٔ خبر: 67635707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون استاندار زنجان:

۳۰ واحد تولیدی در زنجان به چرخه فعالیت بازگشت

معاون استاندار زنجان گفت: با تلاش‌های دولت حاکم؛ ۳۰ واحد تولیدی و اقتصادی در تملک بانک‌ها به چرخه فعالیت بازگشت.

صاحب‌خبر -

حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان، اظهار کرد: توسعه و توازن اقتصادی در سطح استان، گسترش صنایع کم آب‌بر، توسعه صنایع مادر و ایجاد زنجیره تأمین و تولید از اولویت‌های توسعه صنعتی در زنجان است و جذب سرمایه‌گذاری‌ها با در نظر گرفتن این اولویت‌ها دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر دغدغه افزایش سرمایه‌گذاری، تنوع در سرمایه‌گذاری‌ها نیز برای ما مهم است و این موضوع هم مورد توجه قرار دارد.

معاون استاندار زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته از ۳۰ واحد تولیدی و اقتصادی تحت تملک بانک‌ها در این استان، ۱۹ واحد به چرخه فعالیت بازگشت، اضافه کرد: مابقی واحدها نیز در مراحل تعیین تکلیف نهایی است.

محمدی به لزوم حرکت منسجم در احیای واحدهای تولیدی راکد در استان در سال جاری تاکید کرد و گفت: زنجان جزو استان‌های پیشرو و در صدر احیای واحدهای راکد به لحاظ حجم سرمایه‌گذاری‌ها و حجم اشتغال ایجاد شده در سال گذشته بود.

وی با اشاره به اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد از راهکارهایی است که می‌تواند در جهت تحقق شعار سال نقش بسزایی داشته باشد، تصریح کرد: در این خصوص واحدهای راکد استان شناسایی شده است تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و منابع موجود واحدهای قابل راه‌اندازی مجدد تا یک و نیم سال آینده احیا شود.

نظر شما