شناسهٔ خبر: 67635644 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جنگنده‌های انگلیسی-آمریکایی در ۳ نوبت فرودگاه الحدیده را بمباران کردند

تهران- ایرنا- ائتلاف متجاوز آمریکایی-انگلیسی در جدیدترین تجاوزات خود علیه یمن که در راستای حمایت از جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین صورت می‌گیرد، در سه نوبت فرودگاه الحدیده را بمباران کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از المیادین، منابع خبری از حملات جدید متجاوزان آمریکایی و انگلیسی به غرب یمن خبر دادند.

خبرنگار شبکه المسیره در الحدیده در غرب یمن گزارش داد: جنگنده های آمریکایی و انگلیسی سه حمله به فرودگاه بین المللی الحدیده انجام دادند.

عصر روز گذشته نیز شبکه خبری المیادین گزارش داده بود که جنگنده های ائتلاف آمریکایی و انگلیسی طی پنج نوبت حملاتی را در منطقه «رأس عیسی» استان الحدیده واقع در غرب یمن انجام داده است.

به گزارش ایرنا، حملات آمریکا و انگلیس به یمن در واکنش به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، عرب و مدیترانه انجام می‌شود.

ارتش یمن از نوامبر (مهر و آبان) گذشته تاکنون، در حمایت از فلسطینی‌ها در نوار غزه ده‌ها حمله موشکی و پهپادی به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و دریای عرب انجام داده است.

در مقابل واشنگتن ائتلاف دریایی بین‌المللی را با ادعای حمایت از کشتیرانی در دریای سرخ و دریای عرب ایجاد کرد اما طبق گزارش رسانه‌ها، این ائتلاف در عمل در مقابل حملات موشکی انصارالله یمن شکست خورده است.

نظر شما