شناسهٔ خبر: 67635229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بجنورد: گسترش روابط با همسایگان از دستاوردهای شهید خدمت بود

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: گسترش روابط با کشورهای همسایه برای پیشرفت و توسعه کشور از دستاوردهای شهید خدمت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: شهید آیت الله رییسی با همسایگان و بسیاری از کشورهای دیگر تعاملات خوبی داشت و با سیاستگذاری هدفمند در پی حل مشکلات مردم بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار روابط ایران را محدود به چند کشور نکرد بلکه با بسیاری از دولت ها تعاملات خوبی برقرار کرد.

حجت الاسلام نوری به اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جمهوری اسلامی ایران جزو نظام های اسلامی است که مردم با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت خود را تعیین می کنند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: در چهار ماه اخیر سه انتخابات در کشور با آرامش و امنیت کامل و حضور حماسی مردم برگزار شد که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در فضایی امن نشان از همدلی بین مردم و مسوولان است.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری نیز در این دوره با رعایت قانون و اخلاق بسیار خوب ظاهر شدند.

امر به معروف و نهی از منکر تکلیف الهی است

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر تکلیف الهی است، گفت: این مهم واجب الهی است و همگان باید آن را به جا بیاورند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از معروف ها در جامعه فراموش شده و برخی از منکرات نیز در جامعه گسترش یافته است که اکنون وظیفه تمامی مردم احیای این فریضه مهم است.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: اگر در جامعه ای فریضه امر به معروف و نهی از منکر عملیاتی نشود، فساد آن جامعه را فرا خواهد گرفت و اکنون باید مردم این فریضه دینی را به جا آورند.

نظر شما