شناسهٔ خبر: 67634884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه به دستگاه سی.آرم تجهیز شد

بوشهر-ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: همزمان با هفته تامین اجتماعی بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه به دستگاه سی.آرم (C-ARM) تجهیز شد.

صاحب‌خبر -

"حسن اسماعیلی " روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: دستگاه سی‌.آرم به‌منظور انجام رادیوگرافی و تصویربرداری در لحظه و در حین اعمال جراحی با اعتباری ۳۰ میلیارد ریال خریداری و در اتاق عمل بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه نصب و راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی تا پیش از راه‌اندازی این دستگاه برای برخی اعمال جراحی مهم و دقیق مجبور به مراجعه به سایر مراکز درمانی بودند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: اکنون با نصب دستگاه یاد شده تمام جراحی‌های نیازمند دستگاه سی.آرم به‌ شکل رایگان در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه انجام می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: در عمل‌های جراحی ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب وجود دستگاه سی‌.آرم بسیار ضروری است و با توجه به مخاطرات و آسیب های شغلی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نصب و راه‌اندازی این دستگاه علاوه بر ارتقاء کیفیت خدمات به بیماران، دقت و سرعت در عمل‌های جراحی را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید

طرح‌های غربال‌گیری سرطان در مراکز درمانی تامین اجتماعی بوشهر انجام می‌شود

مرجع آزمایشگاهی تامین اجتماعی در شمال و جنوب استان بوشهر تغییر کرد

۴۲۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز طرف قرارداد تأمین اجتماعی بوشهر پرداخت شد

وی افزود: در بیمارستان نبی اکرم همچنین دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی با هدف دقت و سرعت بخشی انجام تست‌های بیوشیمی آزمایشگاه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و مخزن بتنی با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی شده است.

نظر شما