شناسهٔ خبر: 67633927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌ غربی به مناسبت روز ملی فناوری اطلاعات

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌ غربی درپیامی روز ملی فناوری اطلاعات را به فعالان این عرصه و همکاران حوزه فناوری اطلاعات در بهزیستی آذربایجان غربی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی،

متن پیام محمدپوری بدین شرح است؛

بیست و دوم تیرماه که همزمان با سالروز تولد "محمد بن موسی خوارزمی" به عنوان "روز فناوری اطلاعات" نام گذاری شده است، فرصتی مغتنم برای یادآوری اهمیت علم فناوری اطلاعات است.
بی تردید، در عصر کنونی که پیشرفت و توسعه سازمانی در جوامع پیشرفته، وابسته به دانش فناوری اطلاعات است، نقش و اهمیت این حوزه در بهبود کیفیت کار، ارایه خدمات و برقراری ارتباطات اجتماعی پررنگ تر شده است، تا جایی که قرن حاضر را قرن فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) می‌نامند.
از جمله زیرساخت هایی که در دهه های اخیر، به عنوان یک محور پرتوان، زمینه ساز حرکت رو به جلو در بهره مندی از دستاوردهای حوزه سلامت گردیده و توانسته به نحوی قابل توجه و کارآمد، گستره های خدمت رسانی موثر در این عرصه را توسعه بخشد، دانش فناوری اطلاعات بوده است.
اینجانب ضمن تبریک این روز از زحمات همکاران تلاشگر حوزه فناوری اطلاعات بهزیستی استان، قدردانی می نمایم و از خداوند منان برای همگان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

پروین محمدپوری 

مدیر کل

نظر شما