شناسهٔ خبر: 67633925 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اتحادیه فوتبال انگلیس مشتاق ماندن ساوت‌گیت است

تهران- ایرنا- اتحادیه فوتبال انگلیس با توجه به صعود این تیم به فینال یورو، به دنبال تمدید قرارداد با سرمربی سه‌شیرها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب (۲۳تیرماه) در فینال یورو ۲۰۲۴ به میدان می‌روند تا از قهرمان این دوره رونمایی شود.

در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت تا فینال یورو، روزنامه تلگراف انگلیس خبر داد که اتحادیه فوتبال تلاش خواهد کرد تا گرت ساوت‌گیت را متقاعد کند که بدون توجه به نتیجه فینال یکشنبه برابر اسپانیا، به عنوان سرمربی انگلیس باقی بماند.

انتظار می‌رفت ساوت‌گیت ۵۳ ساله که از سال ۲۰۱۶ هدایت انگلیس را بر عهده گرفته، پس از مسابقات یورو که چهارمین تورنمنت بزرگ بین‌المللی است که او هدایت سه‌شیرها را بر عهده دارد، نیمکت این تیم را ترک کند.

قرارداد فعلی ساوت‌گیت در ماه دسامبر به پایان می‌رسد، اما مارک بولینگهام، مدیر اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد در پایان یورو ۲۰۲۴ مذاکرات جدیدی با او داشته باشد.

در صورت تمدید قرارداد، ساوت‌گیت حداقل تا پایان جام‎‌جهانی ۲۰۲۶، هدایت انگلیس را بر عهده خواهد داشت، قراردادی که دهمین سال حضور او روی نیمکت سه‌شیرها را رقم خواهد زد.

نظر شما