شناسهٔ خبر: 67633622 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

قول عجیب ستاره اسپانیا: موی قرمز با قهرمانی!

نامزد مارک کوکوریا فاش کرد که او قول داده است در صورت قهرمانی تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ موهایش را قرمز کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تیم ملی اسپانیا با پیروزی برابر تیم ملی فرانسه در مرحله نیمه نهایی رقابت جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ مجوز حضور در بازی فینال مسابقات را به دست آورد و باید روز یکشنبه برای کسب جام روبروی تیم ملی انگلیس به میدان برود تا تکلیف قهرمان این تورنمنت هم مشخص شود. 

کوکوریا یکی از مهره‌های کلیدی و درخشان تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ بوده و نقش مهمی را در صعود این تیم به بازی فینال این مسابقات ایفا کرده است. انتظار می‌رود که او در بازی حساس برابر تیم ملی انگلیس هم در ترکیب اصلی اسپانیا به میدان برود و به نظر می‌رسد که برنامه‌های ویژه‌ای برای قهرمانی دارد.

2043977

کلودیا رودریگز، نامزد این بازیکن، در گفتگو با Espejo Publico در این باره اظهار داشت: «همه بسیار هیجان‌زده هستند. وقتی که در حال برگشتن به هتل از بازی برابر فرانسه بودند با مارک تماس گرفتم و همه مشغول جشن و پایکوبی بودند و مشخص بود که خیلی خیلی از این صعود خوشحال هستند. 

آنها شایستگی این خوشحالی و کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را دارند. او قول داده است که اگر اسپانیا بتواند این جام قهرمانی را به دست آورد، موهایش را رنگ کند و قرار است موهایش به رنگ قرمز دربیاید. البته هنوز قول خاصی به شخص من نداده و من هم قصد ندارم مجبورش کنم. امیدوارم که قهرمانی برای این تیم و بازیکنانش باشد.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما