شناسهٔ خبر: 67632805 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بازار طلای تهران یک هفته تعطیل می شود

صنف طلا و جواهر در بازار تهران که از صنوف مومن متعهد و دوستار اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می باشند هفته آتی یعنی از روز شنبه 23 تیر تا روز پنجشنبه 28 تیرماه تعطیل و عزادار سرور آزادگان جهان خواهند بود.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ بازار طلای تهران یک هفته تعطیل شد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از تعطیلی یک هفته ای بازار طلای تهران بمناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) طبق سنوات گذشته خبر داد.

سید محمود شربیانی در رابطه با تعطیلی بازار طلا تهران گفت: اصناف بازار تهران از جمله صنف طلا و جواهر این بازار هر ساله طبق یک سنت دیرینه در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب باوفایش شش روز از دهه اول محرم را تعطیل می باشد.

وی افزود: بر این اساس صنف طلا و جواهر در بازار تهران که از صنوف مومن متعهد و دوستار اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می باشند هفته آتی یعنی از روز شنبه 23 تیر تا روز پنجشنبه 28 تیرماه تعطیل و عزادار سرور آزادگان جهان خواهند بود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان کرد: بر همین اساس طبق سنوات گذشته امسال  بازار طلا و جواهر تهران اعم از پاساژهای اصلی بازار و راسته بازار طلا، همگام با دیگر آحاد مردم و بازاریان با تعطیلی واحدهای کسبی خود و برپایی هیات و تکایای عزاداری، عشق و محبت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ابراز می کنند.

شربیانی تصریح کرد: در ایام تعطیلی بازار طلای تهران به مناسبت ایام سوگواری کلیه پاساژها و سراهای بازار طلا از جمله؛ پاساژ فروردین، اردیبهشت، خرداد، حکیم هاشمی، مکاره و احسان، همچنین بازار طلا و جواهر سبزه میدان، تکیه دولت، راسته بازار صحافها و زرگرهای بازار تهران سیاه پوش و تعطیل بوده و هیاتهای عزاداری در این اماکن به اقامه عزا می پردازند.

نظر شما