شناسهٔ خبر: 67632749 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون وزیر خارجه روسیه:

غربی‌ها درباره روسیه و همسایگان ارمنستان اطلاعات جمع‌آوری می‌کنند

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: غربی ها درباره تاسیسات روسیه و همچنین همه کشورهای همسایه ارمنستان اطلاعات جمع آوری می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور فعالیت‌ های نمایندگی اتحادیه اروپا در ارمنستان را منفی ارزیابی می‌ کند.

میخائیل گالوزین، معاون وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با خبرگزاری ریانوستی درباره فعالیت هیأت اتحادیه اروپا در ارمنستان گفت که دلایلی هست که باور کنیم غربی ها درباره تاسیسات روسیه و همچنین همه کشورهای همسایه ارمنستان اطلاعات جمع آوری می کنند.

به گزارش نیوز آم، این مقام وزارت خارجه روسیه پیشتر هم گفته بود که از حضور ارمنستان در اجلاس سران کشورهای عضو ناتو در آمریکا ابراز تأسف می کند.

میخائیل گالوزین در این ارتباط اعلام کرده بود: در رابطه با حوزه امنیتی تاکید می کنم که ارمنستان همچنان یکی از اعضای سازمان پیمان امنیت جمعی است و طرف قراردادهای دوجانبه متعدد در حوزه نظامی و نظامی- فنی خواهد بود. ارمنستان ترجیح می دهد همکاری با ناتو یا تک تک اعضای این ائتلاف را تقویت کند، به ویژه در زمینه اجرای استانداردهای ناتو، خرید تسلیحات یا انجام فعالیت های آموزشی- رزمی مشترک. همه اینها چیزی جز پشیمانی نمی تواند ایجاد کند.

نظر شما