شناسهٔ خبر: 67632499 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

آرزوی یحیی گل محمدی از زبان خودش

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هواداران فولاد فصل گذشته استرس زیادی کشیدند و ان‌شاءالله با یک کار جمعی، روزهای خوبی را رقم بزنیم.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از خبر ورزشی، یحیی گل‌محمدی امروز ۲۱ تیرماه در جلسه معارفه خود در باشگاه فولاد ، اظهار کرد: در هر تیم و باشگاهی که بودم، دوست داشتم یک روز مربی فولاد شوم و خدا را شکر می‌کنم که این افتخار شامل حال من شد و از همه کسانی که شرایط حضور من را فراهم کردند قدردانی می‌کنم، به ویژه از آقای ابراهیمی، رضایی و نصیرزاده که تلاش بسیاری برای حضور بنده داشتند.

او ادامه داد: از ویسی و همکارانش تشکر می کنم؛ چند بار او تماس گرفتم که تلفن همراه او خاموش بود. آن ها روزهای سختی را پشت سرگذاشتند و می دانم با چه زحمتی تیم را نگه داشتند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: فولاد یک تیم پر طرفدار است و عاشق زیاد دارد و تمام تلاش ما این است که روزهای سخت را فراموش کنیم و با یک برنامه‌ریزی خوب جواب حمایت هواداران را بدهیم. هواداران فصل گذشته استرس زیادی کشیدند و ان‌شاءالله با یک کار جمعی، روزهای خوبی را رقم بزنیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: امسال باید بتوانیم به یک ثبات خوب برسیم و ساختار مناسبی را برای باشگاه برنامه‌ریزی کنیم تا تیم دچار چالش‌های گذشته نشود. این برنامه اصلی ما است تا بتوانیم با آرامش بیشتری سایر برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. خوشبختانه با تلاش مجموعه فولاد توانسته‌ایم چهار بازیکن جذب کنیم که در بین این نفرات بازیکن جوان و نیز با تجربه وجود دارد.

او ادامه داد: در بخش کادر فنی آقای عسگری به عنوان مربی اضافه شده است و تا چند روز آینده نیز کادر فنی تیم که احتمالاً یکی دو نفر آنها خارجی خواهد بود تکمیل می‌شود. همچنین اگر مشکل آقای مطهری از بابت جدا شدن از تیم تراکتور حل شود او هم به کادر فنی فولاد اضافه می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: طبق ساختار خوبی که برای باشگاه فولاد خوزستان تعریف شده است باید سعی کنیم بر اساس این ساختار برنامه‌ریزی و اجرا داشته باشیم. این تیم در فصل‌های گذشته مشکلات زیادی داشته که ممکن است به اعتبار این باشگاه لطمه وارد شده باشد و باید سعی کنیم با کار و تلاش زیاد گذشته چند سال اخیر را فراموش کنیم و با جذب نیروهای پر انرژی و بازیکنانی که آینده ساز و کمک دهنده هستند با یک ترکیب خوب، بتوانیم کار را جلو ببریم و ادامه دهیم که این مهم مستلزم این است که صبور باشیم، کار زیاد انجام دهیم و برنامه‌ریزی برای آینده داشته باشیم. به هر حال فوتبال است و مشخص نیست در لیگ و جام حذفی چه اتفاقاتی رقم می‌خورد ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم و در نهایت نتیجه انرژی که جمع می‌گذارد در پایان فصل مشخص می‌شود. به نظرم کار باید اصولی و با برنامه‌ریزی پیش برود.

گل محمدی عنوان کرد: برداشتی که مجموعه بیرون نسبت به آکادمی فولاد دارند، برداشت درستی نیست.

متاسفانه در چند سال اخیر اتفاقات خوبی برای آکادمی فولاد نیفتاده است؛ برخی بازیکنان که می‌توانستند بازیکنان بزرگی شوند به چالش‌هایی برخورد کردند که ادامه کار آنها متوقف شد و ما باید این موانع را از بین ببریم همه من را می‌شناسند و من دوست دارم با بازیکنان جوان کار کنم و از تیم‌های پایه، بازیکن به تیم اصلی اضافه کنم ولی باید به کیفیت مطلوبی برسند. البته باشگاه فولاد تشکیلات حرفه‌ای و فوق العاده‌ای دارد اما کار در بخش آکادمی متوقف شده و خروجی که باید داشته باشد، خروجی خوبی نبوده است. در هر صورت روند رسیدن بازیکن به سطح لیگ برتر متوقف شده که باید درست شود.

نظر شما