شناسهٔ خبر: 67630503 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به دنبال فراموشی گذشته و قهرمانی حذفی هستیم

حرف‌های مهم یحیی: آرزو داشتم سرمربی فولاد شوم

سرمربی فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد این تیم را به روزهای خوب برگرداند و کاری کند چالش‌های گذشته به سراغ این باشگاه نیاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی فولاد قبل از شروع تمرینات این تیم امروز در باشگاه فولاد مراسم معارفه خود را پشت سر گذاشت. او در این مراسم دقایقی به سوالات خبرنگاران اهوازی پاسخ داد و حرف‌های مهمی را بر زبان آورد.

ویدئو: 347339

مشروح صحبت‌های گل‌محمدی را در ادامه می‌خوانید:

**همیشه دوست داشتم سرمربی فولاد شوم
در هر تیم و باشگاهی که بودم، دوست داشتم یک روز مربی فولاد شوم و خدا را شکر می‌کنم که این افتخار شامل حال من شد و از همه کسانی که شرایط حضور من را فراهم کردند قدردانی می‌کنم، به ویژه از آقای ابراهیمی، رضایی و نصیرزاده که تلاش بسیاری برای حضور بنده داشتند.

**با ویسی تماس گرفتم، موبایلش خاموش بود!
از ویسی و همکارانش تشکر می‌کنم؛ چند بار او تماس گرفتم که تلفن همراه او خاموش بود. همچنین اعضای کادر مدیریتی سابق که روزهای سختی را پشت سرگذاشتند و می‌دانم با چه زحمتی تیم را نگه داشتند.

**روزهای سخت را فراموش می‌کنیم
فولاد یک تیم پرطرفدار است و عاشق زیاد دارد و تمام تلاش ما این است که روزهای سخت را فراموش کنیم و با یک برنامه‌ریزی خوب جواب حمایت هواداران را بدهیم. هواداران فصل گذشته استرس زیادی کشیدند و ان‌شاءالله با یک کار جمعی، روزهای خوبی را رقم بزنیم.

1973777

**باید کاری کنیم که دچار چالش‌های قبل نشویم
باید به یک ثبات خوبی برسیم. ساختار مناسبی را باید پی‌ریزی کنیم تا تیم دچار چالش‌های گذشته نشود. برنامه اصلی ما این است تا با آرامش بیشتری برنامه را اجرا کنیم.

**4 بازیکن جدید جذب کردیم
در نقل و انتقالات 4 بازیکن جذب کردیم. در پست‌های مختلف بازیکنان جذب شده‌اند که باتجربه هم هستند. بازیکن جوان هم در بین آنها هست. طی ساعات و روزهای آینده این بازیکنان به طور رسمی معرفی می‌شوند.

**حمید مطهری با تراکتور فسخ کند، می‌آید
امروز با حضور آقای محمد عسکری شروع کردیم. فردا و پس فردا بقیه اعضای کادرفنی هم اضافه می‌شوند. احتمالا دو نفر از اعضای کادرفنی خارجی هستند و کار را با آنها ادامه می‌دهیم. حمید مطهری هم هروقت جدایی‌اش از تراکتور رسمی شود، به کادرفنی ما اضافه می‌شود.

**باید ترکیب خوبی را درست کنیم
چیزی که مدنظر ماست این است که ساختار خوب برای این باشگاه تعریف شده و بر اساس این ساختار باید برنامه‌ریزی و اجرا داشته باشیم. خودتان می‌دانید در چند سال گذشته مشکلات زیادی در این باشگاه به وجود آمده که به اعتبار باشگاه لطمه زده است. باید سعی کنیم با کار زیاد و تلاش زیاد سعی کنیم گذشته و چند سال اخیر را فراموش کنیم و با جذب نیروهای پرانرژی و بازیکنان آینده ساز ترکیب خوب را جمع کنیم و کار را جلو ببریم. این مستلزم آن است که صبور باشیم و برای آینده برنامه ریزی کنیم.

1947232

**به دنبال قهرمانی در حذفی هستیم
فوتبال است و چیزی در آن معلوم نیست. جام حذفی واقعا توان خود را به کار می‌گیریم تا بهترین خود را بگذاریم. نتیجه پایان فصل مشخص می‌شود اما کار باید با برنامه پیش برود.

**در آکادمی فولاد اتفاقات خوبی نیفتاده است
برداشتی که شما نسبت به آکادمی فولاد دارید، درست نیست. متاسفانه در چند سال اخیر کمی اتفاقات خوبی برای آکادمی نیفتاده است.بعضی بازیکنان که می‌توانستند بازیکنان بزرگی شوند، به چالش هایی خوردند که ادامه کارشان متوقف شد. باید این سد را از بین ببریم. همه من را می‌شناسند و می‌دانید که دوست دارم با بازیکن جوان کار کنم و از پایه‌ها بیاورم. با این حال باید به کیفیتی برسند که معقول باشد. این باشگاه تشکیلات حرفه‌ای دارد اما پروژه آکادمی متوقف شده و خوب نبوده است. این روند که بازیکن به سطح لیگ برتر بیاید، متوقف شده و باید آن را درست کنیم.

نظر شما