شناسهٔ خبر: 67631589 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

قلیچ: مدیران پرسپولیس در حد محلات هستند/ رفیعی ۲ سر و گردن از بیرانوند بالاتر است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گاریدو اختیار خود را به دست مدیران پرسپولیس داده، اما وقتی به طور رسمی کار را شروع کند می‌فهمد که مدیران پرسپولیس چه آشی برای او پخته‌اند.

صاحب‌خبر -

وحید قلیچ در گفت‌وگو با میزان درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس تعلل زیادی داشته و تقریباً از اکثر تیم‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات عقب است. همه درو کردند و ما در حال تماشا هستیم. اگر دیرتر بجنبیم باید یکسری بازیکن درجه ۲ را جذب کنیم.

وی ادامه داد: گاریدو اختیار خود را به دست مدیران پرسپولیس داده و حالا هم منتظر است تا درویش برای او بازیکن بخرد. او وقتی به طور رسمی کار را شروع کند آنوقت می‌فهمد که مدیران پرسپولیس چه آشی برای او پخته‌اند. گاریدو مربی خوبی است، اما در مقاطع مختلف زمان زیادی را در یک تیم نبوده. اوسمار هم پیش از هدایت پرسپولیس آنچنان مربی قابل اعتمادی نبود، اما آمد و قهرمان شد.

تیم قهرمان ناقص شده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: عملکرد گاریدو را باید طی مرور زمان بررسی کرد. او قطعاً با دستان خالی نمی‌تواند کار کند و این ضعف مدیریت را نشان می‌دهد. در نقل و انتقالات باید چند بازیکن در پست‌های تهاجمی جذب کنند و جای ترابی و اسماعیلی‌فر را پر کنند. شاکله تیم تقریباً تغییر کرده و تیم قهرمان ناقص شده. در پست دفاع با وجود کنعانی و گولسیانی به بازیکن دیگری نیاز نداریم و اگر در پست‌های مهم‌تر بازیکن جذب شد یک بازیکن هم برای دفاع جذب کنند. تعلل باشگاه باعث می‌شود تا وقت به سرعت کشته شود و این به ما نشان داد که عملکرد مدیران پرسپولیس در حد محلات است.

VAR تا آخر فصل هم به لیگ ایران اضافه نمی‌شود

قلیچ با بیان اینکه به هیچ عنوان VAR را به مسابقات این فصل هم نمی‌رسانند، عنوان کرد: ابتدا گفتند که داور ویدیویی را از ابتدای فصل به کار می‌گیرند و اکنون می‌گویند از هفته چهارم به بعد! قطعاً برای جیب خودشان هم که شده این تکنولوژی را تا آخر فصل به لیگ ایران اضافه نخواهند کرد. بسیاری از نتایج با این تکنولوژی از دستشان در می‌رود. من به شما قول می‌دهم که تا سالیان طولانی به فکر پیشرفت فوتبال ایران نخواهند بود. همه این بحث‌ها برای این است که ذهن فوتبال دوستان ایرانی را مخدوش کنند و بگویند ما به فکر فوتبال هستیم. یکی از مقامات فدراسیون آنقدر می‌خورد که دیگر جا ندارد و همین افراد پدر فوتبال را درآوردند. 

با این شرایط گاریدو هم دچار دردسر خواهد شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه رفیعی بهتر از بیرانوند است، خاطرنشان کرد: در فصل نقل و انتقالات ما نیاز مبرم به بازیکن داریم و اگر با این شرایط پیش برویم گاریدو هم دچار دردسر خواهد شد. او نیاز دارد تا در آرامش و با دستی پر به مصرف رقبا برود. نباید نگران خروج ترابی، اسماعیلی‌فر و بیرانوند باشیم چرا که ما به مراتب بازیکنان با تجربه‌تری داریم. بیرانوند باعث شد تا رفیعی کمتر دیده شود و به عنوان یک پیشکسوت دروازه‌بانی که سابقه حضور طولانی مدت در پرسپولیس را دارم باید بگویم که رفیعی ۲ سر و گردن از بیرانوند بالاتر است. امیدوارم پیشکسوتان کمتر حواشی درست کنند.

انتهای پیام/

نظر شما