شناسهٔ خبر: 67631396 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک انتقال جنجالی در راه است

رامین رضاییان در اتاق پرو لباس استقلال!

رامین رضاییان در حال ارزیابی و تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب مقصد بعدی‌اش است و ممکن است او به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، از روزی که رامین رضاییان در استادیوم آزادی و دیدار برابر استقلال با تشویق گرم تماشاگران آبی‌پوش مواجه شد و برعکس این اتفاق، در دیدار با پرسپولیس چندان مورد استقبال هواداران تیم سابقش قرار نگرفت، شایعاتی در فضای مجازی درخصوص مقصد بعدی او منتشر شد که مصاحبه این بازیکن، همچون نفتی بر آتش این اخبار بود.

رضاییان در یکی از مصاحبه‌هایش، از سورپرایز شدنش بابت دو برخورد متفاوت میان هواداران سرخابی سخن گفت و اینکه تصمیم گرفته که اگر برابر استقلال گلزنی کند، شادی پس از گل انجام ندهد. او چند باری و در پایان فصل، در واکنش به احتمال حضور در استقلال، پاسخ‌های مبهمی داد تا مشخص شود که احتمال حضور او در لباس آبی‌ها وجود دارد.

امروز و پس از انتشار اخبار مذاکره سپاهان با صالح حردانی، صحبت‌ها درخصوص تمایل استقلال به جذب رامین رضاییان شدت گرفت. حتی امشب شایعاتی درباره مذاکرات استقلال با رامین منتشر شد که البته این موضوع صحت ندارد و حداقل پنج‌شنبه شب، جلسه‌ای میان این بازیکن و مدیران آبی‌ها برگزار نشده است.

2053064

با این حال، رامین رضاییان این روزها در شرایط سختی به سر می‌برد و باید یک تصمیم بزرگ و مهم را برای آینده‌اش بگیرد. با جدایی دانیال اسماعیلی‌فر، پرسپولیسی‌ها نیز بدشان نمی‌آید که به سراغ رامین بروند ولی ادعای سپاهان مبنی بر اینکه این بازیکن هنوز با اصفهانی‌ها قرارداد دارد، باعث شده است تا سرخ‌پوشان کمی با تردید و احتیاط، به سراغ بازیکن سابقشان بروند.

در شرایطی که خود این بازیکن بارها اعلام کرده بازیکن آزاد است و حتی پس از قهرمانی در جام حذفی نیز از هواداران سپاهان خداحافظی کرد، اما مدیران باشگاه اصفهانی مصرانه بر مواضع پیشین خود پافشاری می‌کنند و مدعی هستند که این بازیکن یک فصل دیگر با آنها قرارداد دارد و به نظر می‌رسد در صورت جدایی رامین، شاهد تشکیل یک پرونده مهم در کمیته تعیین وضعیت خواهیم بود.

به هر شکل، رضاییان که شایعات حضورش در یک تیم اماراتی نیز منتشر شده بود، این روزها سخت در حال ارزیابی و تصمیم‌گیری نهایی برای تعیین مقصد بعدی‌اش است. استقلال در روزهای اخیر، پیگیر جذب این بازیکن بوده است و در صورت جدایی صالح حردانی، بازیکن سابق پرسپولیس، بهترین گزینه برای سمت راست تیم نکونام خواهد بود. به همین دلیل، تیمی که این دو بازیکن در فصل بعد برای آنها به میدان می‌روند، به تصمیم هر دوی صالح و رامین وابسته است.

در پایان باید گفت که رضاییان به دنبال تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب تیم بعدی‌اش است. ممکن است که او به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شود و سر از استقلال دربیاورد و حتی احتمال دارد او تصمیم دیگری بگیرد. تا دقیقه ۹۰ نیز نمی‌توان با صراحت گفت که رامین در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت و باید منتظر ماند و دید که او سرانجام لباس چه تیمی را بر تن خواهد کرد.

2053066

نظر شما