شناسهٔ خبر: 67630990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

اسکوچیچ می‌خواست با ناراحتی قلبی سرمربی استقلال شود!

خبر ورزشی

دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تراکتور در مقطعی یکی از گزینه‌های هدایت استقلال بود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

اگرچه نام دراگان اسکوچیچ طی ۱۰ سال گذشته چند بار به صورت گذرا تحت عنوان یکی از کاندیدا‌های هدایت استقلال مطرح شده است، ولی در یک مقطع قضیه خیلی جدی شد و البته حواشی عجیب و غریبی هم پیرامون آن به وجود آمد.

وقتی استراماچونی اواخر آذر سال ۹۸ شبانه تهران را ترک کرد و مدعی شد که دیگر حاضر نیست هدایت استقلال را بر عهده بگیرد، استقلالی‌ها به صورت جدی با او وارد مذاکره شدند و می‌خواستند مشکل را حل کنند، اما استراماچونی پس از بالغ بر ۲۰ روز گفتگوی فشرده صراحتاً اعلام کرد که پرونده استقلال برایش بسته شده است و اگر مطالبات او را نپردازند کار را از طریق فیفا دنبال می‌کند (اتفاقی که در نهایت هم به وقوع پیوست و استقلال غرامت بسیار سنگینی پرداخت) طی همان اوصاف در دی ماه سال ۹۸ هنگامی که استقلالی‌ها به دنبال جانشین برای آندره آ استراماچونی بودند، نام دراگان اسکوچیچ به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح شد و این مربی که در آن زمان هدایت صنعت نفت آبادان را بر عهده داشت، ناگهان گفت به خاطر مشکلات قلبی که برایش به وجود آمده، نمی‌تواند در آبادان بماند و از صنعت نفت جدا می‌شود!

نفتی‌ها از این حرف بسیار تعجب کردند و آن را با شایعه حضورش در استقلال مرتبط دانستند، ولی چند روز بعد اتفاق دیگری رخ داد. استقلالی‌ها فرهاد مجیدی را راضی کردند تا جانشین مرد ایتالیایی شود و سرمربی کنونی تراکتور به موقعیتی رسید که قاطعانه می‌توان گفت اصلاً تصورش را نداشت. او نتوانست روی نیمکت استقلال بنشیند، اما ناگهان فدراسیون فوتبال پیشنهاد هدایت تیم ملی را به او داد تا جانشین مارک ویلموتس شود!

نظر شما