شناسهٔ خبر: 67630837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پرده‌برداری نصیرزاده از یک اتفاق عجیب در فولاد

پریسا زنگنه منش

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: روز گذشته فدراسیون به باشگاه نامه ارسال کرد که فولاد برای لیگ پیش رو فقط از یک بازیکن خارجی می تواند استفاده کند زیرا از خارجی های قبلی به اندازه کافی استفاده نکرده است.

صاحب‌خبر -

هوشنگ نصیرزاده امروز (۲۱ تیرماه) در جلسه معارفه یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی فولاد، اظهارکرد: قرار بود لیگ برتر شهریورماه آغاز شود که در ادامه قرار شد لیگ برتر ۲۵ مرداد آغاز شود. فولاد هم جزو اولین تیم هایی است که تمرینات خودش را آغاز کرده است. گل محمدی نیز انتخاب مجموعه تیم برای هدایت تیم بود. همه قابلیت های خاص او را می شناسند. طبق برنامه ریزی انجام شده، تیم چند روزی در اهواز تمرین می کند و در ادامه راهی تهران و نیز اردوی خارجی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، او درباره بحرانی که فولاد در دو سال اخیر به آن دچار شده است، ادامه داد: مشکلاتی وجود دارد که درست نیست درخصوص گذشته صحبت کنم. تنها تیم ایران هستیم که هفت بازیکن خارجی داریم. یعنی اشتباهی صورت گرفته و به جای این که شش بازیکن خارجی داشته باشیم، هفت خارجی جذب شد و از نکات جالب تر این است که طبق مقررات فدراسیون اگر خارجی ها در کمتر از ۶۰ درصد دقایق مسابقات استفاده شود، آن باشگاه حق خود را برای استفاده از بازیکنان خارجی از دست می دهد. روز گذشته فدراسیون به باشگاه نامه ارسال کرد که فولاد برای لیگ پیش رو فقط از یک خارجی می تواند استفاده کند زیرا از خارجی های قبلی به اندازه کافی استفاده نکرده است. ضممن این که لیست ما فعلا یک جای خالی دارد و همه بازیکنان دارای قراداد هستند و به نوعی لیست ما قفل شده است. البته مشکل را حل می کنیم و برای خارجی هایمان هم بلیت گرفته ایم و به ما اضافه می شوند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: چهار بازیکن فعلا گرفته ایم که سه بازیکن لیگ برتری هستند و فعلا آنها را رسانه ای نمی کنیم و احتمالا فردا یا روز شنبه رسانه ای خواهند شد. برای  جذب دو بازیکن هم به باشگاه آن ها نامه ارسال کرده ایم و در حال توافق هستیم. برای جذب دروازه بان هم منتظر تغییر و تحولات هستی و دو گلر مدنظر ما هستند. باید هواداران صبر کنند و امیدوارم طی چند روز دیگر ترکیب مان کامل شود.

وی ادامه داد: آقای گل محمدی لیست مازاد به ما نداده است اما بازیکنانی که گرفته ایم خیلی می توانند به ما کمک کنند. سیستم گل محمدی چند منظوره است و به همین دلیل است که ۹ جام گرفته است. او فوتبال ایران را بسیار خوب می شناسد. فیلم ۳۰ بازی فولاد را برای گل محمدی ارسال کردیم و او به تک تک بازیکنان اشراف دارد. حتی ما درخواست جا به جایی برخی بازیکن را داشتیم، سرمربی تیم نطر مثبتی نسبت به آن بازیکن داشت. به هر حال  امیدوارم ثبات وجود داشته باشد. من با آوردن نیرو از بیرون به خوزستان مخالف هستم و شاید تنها نفری باشم که هیچ کسی را با خود نیاوردم و اعتقادم این است که خوزستان قابلیت دارد و می خواهم در تمام مجموعه از نیروهای خوزستان استفاده کنم و می خواهیم بنایی بگذاریم که مدیر بعدی، نفری را با خودش نیاورد.

نصیرزاده بیان کرد: تفاوتی بین تیم بزرگسالان و تیم های آکادمی وجود دارد؛ تیم بزرگسالان هر چه می برد و قهرمان می شود یعنی به مطلوبیت رسیده است اما آکادمی هر چه بازیکن تحویل می دهد به مطلوبیت رسیده است. اگر تیم آکادمی قهرمان جهان شود اما بازیکن به تیم بزگسالان ندهد درواقع پول مان را دور ریخته ایم. اگر نگاه قهرمانی را از تیم های پایه برداشتند به درک درستی از آکادمی می رسیم. پس باید نگاه قهرمانی از آکادمی برداشته شود. اگر بگویند آکادمی فولاد چند بازیکن به رده سنی بعدی خود داده، خوب است.

او گفت: در گذشته خط دفاعی تیم ملی از آکادمی فولاد و بازیکنان خوزستان بود. حتی در یک برهه نیز تیم ملی کاملا خوزستانی بود. پس کار آکادمی پیدا کردن استعدادها است. البته خیلی ها از بیرون فشار می آورند که فرزندانشان در آکادمی باشند که ما گفتیم هر کسی استعداد دارد می تواند در آکادمی فولاد باشد. همچنین تیم فولاد «ب» را به یار وفادار فولاد یعنی ایوب والی سپردیم و از آقای مهدی پور و آقای سیاوش بختیاری زاده در مجموعه آکادمی فولاد تشکر می کنم. این دوستان بسیار تلاش می کنند و ما می خواهیم نیروهای مجموعه مان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام

نظر شما