شناسهٔ خبر: 67630705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

همایش شیرخوارگان حسینی در شهر‌های لرستان برگزار می‌شود

همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و کودکان شیرخوار جمعه، ۲۲ تیرماه در شهر‌های مختلف استان لرستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان صبح فردا هم‌زمان با نخستین جمعه از ماه محرم که به‌نام حضرت علی‌اصغر (ع) نام‌گذاری شده است، اجتماع مادران و شیرخوارگان عاشورایی با حضور مادران و کودکان شیرخوار در شهر‌های مختلف استان لرستان برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت ۸ صبح در مصلی الغدیر خرم‌آباد آغاز می‌شود که حجت‌الاسلام سیدنواب موسوی، مدرس حوزه علمیه قم به سخنرانی خواهد پرداخت و همچنین کربلایی مهدی ترکاشوند مداحی این مراسم را برعهده دارد.

مراسم شیر خوارگان حسینی در شهرستان دلفان نیز جمعه، ۲۲ تیرماه ساعت ۸ صبح در مصلی شهرستان دلفان برگزار می‌شود.
این مراسم در شهرستان الیگودرز روز جمعه ساعت ۹ صبح از سوی هیئت عزاداران ثامن‌الحجج (ع) و سقاخانه امام هشتم (ع) در حسینیه پونه‌زار این شهرستان برگزار می‌شود.

همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان پلدختر به یاد حضرت علی اصغر (ع) شیرخوار کربلا جمعه، ۲۲ تیرماه ساعت ۷ صبح در محوطه سالن کشتی واقع در کوی سازمانی‌ها، خیابان معلم جنوبی روبروی مدرسه شهید چاغروند برگزار می‌شود.

در بروجرد این مراسم ساعت ۸ صبح در مصلی نمازجمعه این شهرستان برگرار می‌شود و در معمولان این مراسم از سوی هیئت دلسوختگان حضرت زینب (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام آروانی، امام جمعه این شهرستان با نوای مصطفی سعیدی در مسجد المهدی (عج) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما