شناسهٔ خبر: 67630011 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تبیان | لینک خبر

فروش داکت اسپلیت از بانه در فروشگاه نوین مارکت

این روزها با توجه به آلودگی های محیطی افراد به دنبال دستگاه هایی هستند که چندکاره باشد و در عین حال هوای محیط را هم پاکسازی کند. داکت اسپلیت سقفی یا کانالی (توکار هم خوانده می شود) به عنوان نوعی سیستم تهویه مطبوع که در کنار سرمایش و گرمایش قابلیت های بسیار دیگری مثل کنترل رطوبت محیط، پاکسازی هوا و سیستم های هوشمند را دارد گزینه مناسبی برای خریداران خواهد بود. این دستگاه ها در انواع پروژه های مسکونی، اداری و تجاری و … قابل استفاده هستند که از مهم ترین مزیت های خرید داکت اسپلیت سقفی به شمار ...

صاحب‌خبر -
این روزها با توجه به آلودگی های محیطی افراد به دنبال دستگاه هایی هستند که چندکاره باشد و در عین حال هوای محیط را هم پاکسازی کند. داکت اسپلیت سقفی یا کانالی (توکار هم خوانده می شود) به عنوان نوعی سیستم تهویه مطبوع که در کنار سرمایش و گرمایش قابلیت های بسیار دیگری مثل کنترل رطوبت محیط، پاکسازی هوا و سیستم های هوشمند را دارد گزینه مناسبی برای خریداران خواهد بود. این دستگاه ها در انواع پروژه های مسکونی، اداری و تجاری و … قابل استفاده هستند که از مهم ترین مزیت های خرید داکت اسپلیت سقفی به شمار می آید. چرا که شما برای گرمایش و سرمایش چندین اتاق نیاز به خریداری چندین اسپلیت دارید درحالیکه یک داکت اسپلیت می تواند بر اساس توانی که فضاهای مختلف نظیر اتاق خواب ها، آشپزخانه، سالن و... را در طول سال گرم یا سرد کند. در ادامه شما را با ویژگی های یک فروشگاه مطمئن برای خرید داکت اسپلیت آشنا خواهیم کرد.
داکت اسپلیت از نوین مارکت بانه

مزایای خرید داکت اسپلیت

اگر در جستجوی یک سیستم تهویه مطبوع کاملا موثر برای منزل یا مکان کار خود هستید، داکت اسپلیت به نحوی طراحی شده که توانایی تسهیل، تنظیم و بالانس دما، رطوبت و جریان هوا را دارد این سیستم همچنین کم‌صدا، انرژی‌بخشی و سریع، با ظرفیت های متفاوت طراحی شده و به عنوان یکی از محبوب‌ترین سیستم های تهویه مطبوع در بازار به شمار می ‌آید.

توجه داشته باشید که اگر شما بخواهید چند فضای مجزا را همزمان گرم یا سرد کنید، نیاز به خریداری چند دستگاه اسپلیت دیواری هستید، اما داکت اسپلیت به دلیل ماهیت کانالی اش میتواند در هزینه های شما تا حد چشمگیری صرفه جویی کند. شما با خریدن فقط یک دستگاه داکت اسپلیت و کانال کشی آن به چندین اتاق به راحتی می توانید چندین فضای مجزا را به راحتی گرم یا خنک کنید.

داکت اسپلیت ها در ظرفیت ها و توان های مختلف ساخته و روانه بازار شده اند. انتخاب ظرفیت مناسب دستگاه یک نکته بسیار مهم در صرفه جویی شما در هزینه ها و افزایش طول عمر داکت اسپلیت تان است. به طور مثال اگر فضای شما 100 مترمربع با دو اتاق خواب باشد، بهترین داکت اسپلیت 36000 مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود. خرید دستگاهی با توان پایین تر طول عمر دستگاه شما ارا کاهش می دهد و خرید داکت اسپلیت با توان بالاتر هزینه های شما را افزایش خواهد داد.
کانال کشی در داکت اسپلیت

داکت اسپلیت را از کجا خریداری کنیم؟

شهر بانه به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی با مرز، از قیمت های بهتری برای خرید داکت اسپلیت به حساب می آید.  قیمت انواع دستگاه های تهویه مطبوع نسبت به فروشگاه های شهر های دیگر ارزان تر است. یکی از دلایل این ارزانی، شرایط خاص بانه است که باعث شده است مالیات و عوارض گمرک روی این اجناس اعمال نشود. البته این تفاوت قیمت در بعضی کالا‌ها چندان جذاب نیست و حتی ممکن است در مواردی برای خریدار گران‌تر هم تمام شود؛ ولی در مورد محصولاتی مثل کولر گازی اسپلیت و داکت اسپلیت، اختلاف قیمت بسیار چشمگیر است. پس می بینیم که خرید داکت اسپلیت از بانه همیشه یکی از گزینه های مطلوب برای خریداران سیستم های تهویه مطبوع با بودجه مالی محدود است.

یکی از مشکلاتی که در دسترسی به برند‌های خارجی معتبر در کشور ما وجود دارد، علاوه بر قیمت بالایی که از افت ارزش ریال نسبت به دلار ناشی شده، وجود تحریم‌های بین‌المللی است. به‌خاطر این تحریم‌ها بسیاری از برند‌های مطرح، دیگر در ایران حضور ندارند و پیدا کردن محصولات آن‌ها در داخل کشور دشوار است. اما تعداد زیادی از برند‌های معتبر به‌طور رسمی در بازار عراق حضور دارند که بخش عمده‌ای از محصولات آن‌ها درنهایت به بانه هم راه پیدا می‌کند.

تامین اجناس از دبی اما برای مثال به‌خاطر نقش واسطه‌ها و سروکار داشتن با نماینده‌های تولیدکننده، نه تامین مستقیم از کمپانی اصلی، هزینه‌هایی را به نماینده ایرانی تحمیل می‌کند. تولید محصول هم به دلیل هزینه های جانبی نظیر مانند حقوق کارکنان و هزینه‌های جاری کارخانه منجر به گران تمام شدن محصول می شود. مورد دیگری که در قیمت پایین‌تر اجناس در بانه نقش دارد، هزینه کمتر حمل از عراق به بانه، نسبت به ارسال از دبی است.

البته پیش از خرید حتما در انتخاب فروشگاه خود دقت داشته باشید. زیرا فراوانی کالا‌های غیراصل موجب شده که تشخیص دادن محصولات کار سختی باشد. به‌همین‌خاطر بسیاری ترجیح می‌دهند که اجناس را با واسطه و ازطریق فروشگاه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مورد اعتماد ایرانی، از این شهر تهیه کنند.

نکته دیگر آن است که درصورت خرید لوازم خانگی از بانه، باید قید بهره‌مند شدن از گارانتی را بزنیم. درنتیجه اگر محصول خریداری‌شده بعدا دچار مشکل جدی شود، احتمال دارد برای تعمیر آن ناچار به صرف هزینه‌ای سنگین شویم و این درصورتی است که اصلا امکان تعمیر محصول در داخل کشور وجود داشته باشد. همین نبود گارانتی می‌تواند پیامد دیگری را نیز به‌همراه داشته باشد و آن اینکه اگر کالا با واسطه تهیه شود و در حین ارسال از بانه به محل سکونت خریدار آسیبی ببیند، و عملا راهی برای جبران خسارت پیدا نشود چرا که پس دادن یا بازگرداندن کالا به بانه، بسیار دشوار است.
قیمت داکت اسپلیت در بانه

چگونه می توانیم از فروشگاه های بانه مطمئن خرید کنیم؟

از مواردی که در خرید محصولات به آن توجه می کنیم ، قیمت مناسب کالا در عین اصالت آن است. برای مثال فروشگاه نوین مارکت بانه یکی از فروشگاه های این شهر است که در جهت رضایت و اعتماد مشتری خدمات قابل توجهی ارائه داده است. از جمله خدمات مهم این فروشگاه می توان به پشتیبانی کارشناسان آن اشاره کرد. به این ترتیب، مطمئن هستید که با خرید داکت اسپلیت از پشتیبانی کامل فروشگاه برخوردار خواهید بود. به علاوه اگر پیش از خرید نیاز به راهنمایی درست محصولات و ارائه بهترین پیشنهاد بر اساس بودجه و نیاز خود داشتید می توانید از مشاوره کاربردی فروشگاه نوین مارکت بانه در خصوص انواع کالا و خدمات بهره مند شوید. ارسال رایگان ، سریع و به موقع محصولات از دیگر دغدغه خریداران است که این فروشگاه آن را پوشش داده است.

نگرانی قیمت نیز با توجه به گرانی این دستگاه ها ممکن است خریدار را در خرید خود دچار تردید کند. فروشگاه نوین مارکت بانه ارزان‌ترین قیمت بازار به علت حذف واسطه ‌ها ارائه داده و علاوه بر این امکان پرداخت وجه بعد از اطمینان از اصالت کالا در زمان دریافت آن را نیز برای مشتریان خود قرار داده است. آنچه ما را در خرید یک محصول مطمئن تر می کند ضمانت آن است که در این مورد هم فروشگاه نوین مارکت بانه گارانتی 5 ساله معتبر شرکتی را بر روی تمامی محصولات خود پیشکش می کند. بازگشت وجه دیگر مزیت فروشگاه نوین مارکت برای محصولات معیوب است.

در نهایت مشتریان می توانند با ثبت نام از طریق وارد کردن ایمیل خود در سایت فروشگاه نوین مارکت بانه از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آن هم باخبر شوند.

لیست قیمت اجناس در بانه

منبع : نوین مارکت

شماره تماس: 09185940103

 

نظر شما