شناسهٔ خبر: 67629790 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

قیمت سورن پلاس دوگانه سوز اعلام شد

تحریریه جهان صنعت نیوز

طبق فراخوان های پرداخت جدید برای مشتریان قیمت سورن پلاس دوگانه سوز دست خوش تغییر شده و قیمت آن با افزایش روبرو شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، سورن پلاس دوگانه سوز یکی از خودرو هایی است که مشتریان بسیاری را در صف انتظار قرار داده و شرکت ایران خودرو در مورد تحویل سورن پلاس دوگانه سوز تاخیر داشته است. با این حال ایران خودرو اعلام کرده است که تمامی کسانی که این خودرو را سفارش داده بودند، خودروی خود را به زودی تحویل خواهند گرفت.

با این حال طبق فراخوان های پرداخت جدید برای مشتریان سامانه یکپارچه مشخص شده است که قیمت سورن پلاس دوگانه سوز دست خوش تغییر شده و قیمت آن با افزایش روبرو شده است. لازم بدانید که قیمت سورن پلاس دوگانه سوز تا پیش از این …… تومان بوده و طبق فراخوان و بخشنامه های صادر شده قیمت جدید سورن پلاس دوگانه سوز ۵۰۰,۳۰۲,۸۰۰ تومان اعلام شده است. در ادامه نگاهی مختصر به مشخصات و امکانات سورن پلاس دوگانه سوز خواهیم داشت.

به طور کلی سورن پلاس نسخه ارتقا یافته سورن است که بر پایه پلتفرم سمند تولید و توسعه داده شده و عرضه آن از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است. سورن پلاس دوگانه سوز در بخش قوای محرکه، از همان پیشرانه EF7 دوگانه سوز استفاده می کند که در واقع یک پیشرانه ۱.۷ لیتری تنفس طبیعی است که می تواند روی هم رفته ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل کند. حداکثر سرعت سورن پلاس دوگانه سوز ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده و مصرف سوخت میانگین این خودرو ۷.۵ لیتر اعلام شده است. همچنین لازم به ذکر است که این خودرو می تواند در مدت زمان حدودی ۱۳ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد برساند.

مسلما با توجه به اینکه این خودرو، محصول تولید داخل است و یا توجه به رده قیمتی، نمی توان از آن انتظار آپشن ها و امکانات بالایی داشت. با این حال امکاناتی نظیر؛ سنسور دنده عقب، چراغ روشنایی روز، چراغ بدرقه، دکمه های کنترلی روی فرمان، کامپیوتر سفری، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، تنظیم ۶ حالته برقی صندلی راننده و ۴ حالته سرنشین جلو، ایزوفیکس، آینه های جانبی تاشو برقی، تنظیم برقی آینه های جانبی و… از جمله امکاناتی است که در این خودرو دیده می شود.

منبع: آخرین خودرو

نظر شما