شناسهٔ خبر: 67629655 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون فرهنگی هنری سپاه قم:

هیئات مذهبی به سلاح شور و شعور مسلح هستند

معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به نقش عَلَم و هیئت حضرت سیدالشهدا در شکست برنامه های دشمن، گفت: امروزه بسیاری از هیئت های ما به سلاح شور و شعور مسلح هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری رسا در قم، سرهنگ هادی بادینلو با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) قم در گفت وگویی با عرض تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) اظهار کرد: چند روز پیش در جمع دوستانم در مجموعه فرهنگی بسیج عرض می کردم که دشمنان ما بویژه در عرصه رسانه و جنگ نرم هجمه های بسیاری دارند تا انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را از مسیر خودش خارج کنند.
 
وی افزود: آن ها به قول خودشان برای ۵۰ سال بعد برنامه ریزی کرده بودند تا با نسل جوان 50 سال بعد در مقابل آرمان‌های حضرت سیدالشهدا(ع) و امام خمینی(ره) بایستند اما یکی از دلایلی که این‌ها موفق نشدند و تا امروز همه سرمایه‌گذاری‌ها و تمام طرح‌هایشان ابتر مانده، همین عَلَم و هیئت حضرت سیدالشهدا است.
 
معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: یعنی این هیئت ها و این برنامه های عزدارای که حول محور امام حسین(ع) 1400 سال است در جریان است، هر سال تازه‌تر و قوی تر از گذشته این روحیه ظلم ستیزی و این روحیه دشمن ستیزی را در قلب و جان ملت ایران و حتی تمام شیعیان و مظلومان عالم زنده می‌کند.
 
وی اضافه کرد: دشمنی که با طرح و رسانه شیطانی خود همه دنیا را در تحت اختیار و سیطره اش قرار داده، وقتی جوان ما به هیئت عزاداری می آید و به سینه می زند و قطره اشکی از چشمانش جاری می شود و محتوای ناب را از وعاظ دریافت می کند، تیرش به سنگ خورده است. 
 
بادینلو اظهارکرد: این برکت برگرفته از روحیه ظلم ستیزی حضرت سید الشهدا(ع) و هدف ایشان از قیام است که فرمودند «من برای احیای دین جدم قیام کردم».
 
وی بیان داشت: جوانانی که امروز در هیئت معظم خادم الرضا(ع) قم به سر و سینه می‌زنند همان جوانانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس ما زیارت عاشورا می‌خواندند و روضه سیدالشهدا می گرفتند و سینه خودشان را مقابل تیر و ترکش دشمنان قرار می‌دادند تا ذره ای از خاک این ملت و این مملکت و این وطن را به بیگانه ندهند.
 
معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: امروز همین روح دارد در هیئت ها تبلور پیدا می کند و انشاءالله هیئت‌های ما هیئت‌هایی باشند که هم شور و هم شعور رو در کنار هم داشته باشند و بحمدالله همین هم هست.
 
وی عنوان داشت: امروزه بسیاری از هیئت های ما به همین سلاح شور و شعور مسلح هستند و ان شاء الله این مسیر را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهند داد زیرا هدف این است که درس بگیریم و برای سربازی ایشان آماده شویم.
 
سرهنگ بادینلو در پایان خاطرنشان کرد: سال هاست دشمنان اعتراف می کنند که «شیعه پرنده‌ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیر‌های ماست و پرنده‌ای است که دو بال دارد، یک بال سبز و یک بال سرخ، بال سبز این پرنده مهدویت و عدالت‌خواهی و بال سرخ او، شهادت‌طلبی است که ریشه در کربلا دارد و این دو بال شیعه را فنا ناپذیر کرده است و این پرنده زرهی به نام ولایت پذیری به تن دارد که با آن زره قدرتش دوچندان می‌شود».

نظر شما