شناسهٔ خبر: 67629606 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

قیمت ارز امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۳/ ریزش دلار پرشتاب شد  

قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با کاهش ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومانی در کریدور پنجم عقب‌نشینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرآنلاین، معامله‌گران معتقدند دلار با حمایت درهم نزولی شد. آنها احتمال برگشت این اسکناس به کانال هفتم کریدور پنجم را در معاملات پشت خطی روز جمعه می‌دهند.

قیمت دلار در شروع معاملات آخرین روز هفته با روند نزولی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش اسکناس دلار در پله ابتدایی کانال هشتم از کریدور پنجم در حال معامله است.

این اسکناس در هفته سوم تیر متاثر از مشخص شدن نتیجه انتخابات و آرامش سیاسی حاکم بر بازارهای مالی، با تلاش بازارساز همواره ریتم نزولی داشته است.

روند نزولی دلار ادامه دارد؟

معامله‌گران معتقدند رکود محرم به کمک بازارساز آمده تا با ارزپاشی به اسکناس آمریکایی آرایش نزولی دهد.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: کارشناسان اقتصادی کف قیمت اسکناس دلار را میانه کریدور پنجم می‌دانند. آنها معتقدند دلار در کوتاه‌مدت تحت تاثیر خوشبینی‌های سیاسی و کاهش انتظارات تورمی آرایش نزولی گرفته است؛ اما دوام چندانی برای این روند نزولی نمی‌بینند. به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی متغیرهای اقتصادی کار خود را می‌کند و چشم‌انداز میان‌مدت و بلندمدت دلار صعودی است.

تتر ۵۸ هزار و ۷۵۰ تومانی شد

گفتنی است قیمت درهم امروز با کاهش ۱۸۰ تومانی کانال ۱۶ هزار تومانی را از دست داد و با رقم ۱۵ هزار و ۹۳۰ تومانی در حال معامله است. قیمت تتر روز پنجشنبه با کاهش ۳۰۰ تومانی به کانال ۵۸ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۵۸ هزار و ۷۵۰ تومانی ایستاده است.

پوند انگلیس با کاهش ۶۰۰ تومانی روی قیمت ۷۴ هزار و ۹۰۰ تومانی معامله می‌شود و یورو نیز با کاهش ۶۰۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار و ۱۲۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس دلار روز سه‌شنبه با رقم ۴۶ هزار و ۴۹۳ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۳ هزار و ۴۱۰ تومانی عرضه شد و افزایش ۵۰ تومانی داشت.

نظر شما