شناسهٔ خبر: 67629529 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نتانیاهو: جنگ غزه تا نابودی ادامه خواهد داشت، حتی اگر به درازا بکشد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عصر امروز پنجشنبه بار دیگر اعلام کرد جنگ غزه تا تحقق کامل اهداف و نابودی حماس ادامه خواهد داشت، حتی اگر زمان زیادی ادامه یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنانش اظهار داشت: جنگ را تا تحقق پیروزی و نابودی حماس و بازگرداندن افراد ربوده شده ادامه خواهیم داد.

وی با ادعای اینکه اسرائیل به پیشنهاد توافق برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی در غزه متعهد است، بر پایبندی به تعهد کابینه‌اش برای آزادی تعداد بیشتری از اسرای خود در غزه در مرحله اول تأکید کرد.

وی بار دیگر حزب الله لبنان را که به شدت با رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی درگیر است، تهدید کرد و گفت: «کسانی که از محور شمالی به ما حمله کند، سرنوشتشان مرگ است.»

از طرفی «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شکست ارتش در مقابله با حماس در جنگ هفتم اکتبر اعتراف کرد و گفت: ما به مسئولیتمان در دفاع از اسرائیلی‌ها در ۷ اکتبر عمل نکردیم.

گالانت بر لزوم تشکیل کمیته تحقیق برای بررسی دلایل شکست اسرائیل در جنگ غزه تأکید کرد و گفت این کمیته باید شکست ۷ اکتبر و اینکه چرا قدرت حماس افزایش یافته است، مورد بررسی قرار دهد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در عین حال مدعی شد: «نیروهای ارتش ۹ ماه است که در غزه، جبهه شمالی و کرانه باختری با روحیه بالا برای رسیدن به اهداف جنگ می‌جنگند.»

همزمان «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: «ما تا زمانی که طرف مقابل تسلیم شود، رهبران حماس کشته شوند و زیرساخت‌های نظامی نابود شود، ادامه خواهیم داد.»

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تأکید کرد نتایج این جنگ بر بسیاری از نسل های آینده تأثیر خواهد گذاشت.

پیشتر، هالیوی گفته بود:«من مسئول آنچه در ۷ اکتبر اتفاق افتاد هستم و در حال حاضر روی دستیابی به اهداف جنگ متمرکز هستیم.»

حماس در هفت اکتبر طی عملیات طوفان الاقصی، از تعرضات نیروها و شهرک نشینان صهیونیست در حق ملت فلسطین، دارایی‌ها و مقدسات آنها به ویژه مسجد الاقصی انتقام گرفت.

طی این حمله صدها شهرک نشین کشته و حدود ۲۳۹ نفر توسط مقاومت فلسطین و در راس آن حماس به اسارت در آمدند.

انتهای پیام

نظر شما