شناسهٔ خبر: 67629377 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی‌ از منکر لرستان:

مطالبه‌گری سالم رسالت خطیری بر دوش ماست

حجت الاسلام مهدوی‌نیا با بیان اینکه مطالبه‌گری سالم رسالت خطیری بر دوش ماست، گفت: با مطالبه‌گری سالم باید خواسته مردم را به گوش مسئولان برسانیم و در رفع مشکلات گام برداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی‌نیا، امروز در جلسه معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان بیرانشهر اظهار داشت: امربه معروف و نهی از منکر با توجه به آیات قرآن دو ملاک برتری مومنین و مومنات بر همدیگر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان افزود: اطاعت از خدا و رسول خدا، اقامه نماز، پرداخت زکات و امربه معروف و نهی از منکر از جمله مولفه های برتری مومنین و مومنات از همدیگر هستند.

وی عنوان کرد: برای استفاده از این فرصت و دریا و اقیانوس امربه معروف و نهی ازمنکر باید تبلیغ به‌موقع و درستی داشته باشیم و تلاش شود که امربه معروف ونهی از منکر را انجام تبدیل به یک گفتمان و باور عمومی نماییم.

حجت الاسلام مهدوی‌نیا تاکید‌ کرد: باید مطالبه‌گری سالم از مسئولین همراه با مطالعه و عقلانیت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انتظار مردم از ستاد امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها متفاوت است، ادامه‌داد: در شهرستان بیرانشهر انتظار به سمت مطالبه گری درست است، باید حرف مردم را به گوش مسئولین برسانیم.

حجت الاسلام مهدوی‌نیا با اشاره به راه‌اندازی سامانه مطالبه گری امربه معروف و نهی از منکر راه اندازی شده است، گفت: انتظار می‌رود مسئولین در این سامانه ثبت نام کنند و بتوان از طریق این سامانه مطالبات مردم را به گوش مسئولین برسانیم.

نظر شما