شناسهٔ خبر: 67629177 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پزشکیان: ایران محدودیتی برای تعمیق و تقویت روابط با صربستان ندارد

رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تماس تلفنی رییس جمهور صربستان، گفت: ایران محدودیتی برای تعمیق و تقویت روابط با صربستان ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، الکساندر وچیچ عصر امروز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) در تماس تلفنی با رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی، ضمن تبریک انتخاب دکتر پزشکیان از سوی مردم ایران به ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت و سربلندی برای وی گفت: روابط ایران و صربستان در دوران ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی به خوبی گسترش یافت و امیدوارم در دوره ریاست جنابعالی نیز روند ارتقای روابط و گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف تداوم یابد.

رییس‌جمهور صربستان با تسلیت دوباره شهادت دکتر رئیسی اظهار امیدواری کرد که دکتر پزشکیان در تحقق اهداف و برنامه‌های خود برای ارتقا و بهبود وضعیت اقتصادی و زندگی ملت ایران موفق باشد.

مسعود پزشکیان در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به عهده‌دار بودن ریاست گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان در دوره نمایندگی مجلس اظهار داشت: بنده شناخت خوبی نسبت به صربستان دارم و امیدوارم با همکاری متقابل بتوانیم زمینه‌ها و ظرفیت‌های گسترش همکاری‌های فیمابین را به فعلیت برسانیم.

رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران احترام به تمامیت ارضی همه کشورها تاکید دارد، تصریح کرد: ایران محدودیتی برای تعمیق و تقویت روابط با صربستان ندارد.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه - ۱۵ تیرماه - در سراسر کشور برگزار شد و مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای در برابر ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای سعیدجلیلی، به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران از سوی مردم انتخاب شد.

نظر شما