شناسهٔ خبر: 67628500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وضعیت بیمارستان‌های قزوین رضایت‌بخش نیست

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان از وضعیت بیمارستان‌های قزوین رضایت نداریم و وضع موجود باید اصلاح شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان آبیک، سالار آبنوش امروز در جمع کارکنان بیمارستان شهدای آبیک در مراسم گرامیداشت عفاف و حجاب ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت ایام عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) گفت: به هیچ عنوان از وضعیت بیمارستان های قزوین رضایت نداریم و وضع موجود باید تغییر کرده و اصلاح شود.

وی افزود: یکی از بیشترین مراجعات و درخواست‌های مردمی درخصوص وضعیت درمانی و بیمارستان های استان است و با توجه به کمبودها، لازم است تا شاهد ارتقای سطح بهداشت و درمان باشیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از کادر درمان تصریح کرد: زحماتی که کادر درمان به خصوص در مجموعه های دولتی مظلومانه به دوش می‌کشند نباید زیر سایه این کمبودها نادیده گرفته شود.

آبنوش اضافه کرد: امید است با همت رئیس جمهور جدید در حوزه بهداشت و درمان شاهد حضور یک وزیر در سطح قابل قبول برای ارتقای سطح سلامت استان ها و خصوصا قزوین باشیم.

وی گفت: مظلومیت کادر زحمتکش اداری و درمان را درک کرده‌ایم و یکی از اولویت‌های اصلی مجمع نمایندگان استان رسیدگی به وضعیت معیشتی این قشر زحمتکش است.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از فعالان برتر حوزه عفاف و حجاب بیمارستان شهدای آبیک با حضور مدیر و ریاست بیمارستان، امام جمعه، شهردار و دیگر مسئولان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما