شناسهٔ خبر: 67628199 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرصت‌امروز | لینک خبر

امسال روند افزایش قیمت خودرو نخواهیم داشت

صاحب‌خبر -

به گزارش فرصت امروز به نقل از شهرآرانیوز، حسین حسینی در خصوص وضعیت بازار خودرو در مشهد اظهار کرد: با پیشنهاداتی که رئیس جمهور منتخب دادند و قرار است روابط ما با کشور های صنعتی و کشور هایی که به عناوین مختلف در زمینه خودرو با ایران در ارتباط بودند، رونق پیدا کند، تغییر دولت بدون تأثیر نخواهد بود.

وی افزود: طبیعتاً در این شرایط، بازار خودرو به ثبات کامل خواهد رسید. در حال حاضر شاهد کاهش قیمت هستیم، افزایشی در بازار مشاهده نشده و امیدواریم شاهد افزایش قیمت هم نباشیم. همچنین امیدواریم بازار باثباتی رونق پیدا کند که در آن، خریدار و فروشنده متضرر نشوند.

امسال روند افزایش قیمت خودرو نخواهیم داشت

حسینی بیان کرد: قطعاً بازار خودرو با سیاست های دولت جدید فروکش خواهد کرد، دلار نیز کاهش قیمت دارد و خریداری هم در بازار نیست؛ مجموع این عوامل موجب کاهش قیمت در بازار شده است. در دو ماه اخیر، خودرو های ایرانی تا ۱۰ درصد و خودرو های خارجی تا ۱۵ درصد کاهش قیمت داشتند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل مشهد ادامه داد: روند کاهشی همچنان ادامه خواهد داشت تا سیاست های کلی دولت جدید مشخص شود که قطعاً به نفع مردم خواهد بود و شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود. پیش بینی من این است که امسال، روند افزایشی نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: خریدوفروش خودرو نسبت به گذشته، به صفر رسیده و در برخی ماه ها، اصلاً معامله ای نداشتیم. به دلیل اینکه هنوز زمان تمدید پروانه کسب نرسیده است، از ابتدای سال شاهد جمع‎ آوری واحد ها نبودیم. اما از قبل، حدود یکی دو درصد واحد ها جمع  کردند که این وضعیت ادامه دارد و بیشتر هم خواهد شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

برچسب‌ها:

نظر شما