شناسهٔ خبر: 67628023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:

مجاهدت‌های مردمی و دانشجویی موجب برگزاری انتخاباتی با شکوه و سربلندی انقلاب شد

عابدی گفت: مجاهدت‌های این چنینی مجموعه‌های مردمی و دانشجویی موجب برگزاری انتخاباتی با شکوه و سربلندی انقلاب شد. به این لحاظ خدا را شاکریم که هر چه در توان داشتیم انجام دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «اکبر عابدی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در آئین افتتاحیه استانی طرح ولایت دانشجویی اظهار داشت: ما هرآنچه که به لحاظ فضای مطالعه، بصیرتی، معرفتی و تشکیلاتی داریم از طرح ولایت است.

«اکبر عابدی» افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری طرح ولایت جزو کار‌های بنیادین و اساسی است. این فهم عمیق باید گسترش یافته و نشر داده شود.

وی ادامه داد: دین ما دین عمیقی است و نگاه سطحی به معارف آن ممکن است شبهاتی را به همراه داشته باشد ولی اگر نگاه عمیق باشد خود به خود این شبهات نیز برطرف می‌شوند. به همین دلیل است که پیشوایان ما همواره از مردم می‌خواهند که در دین تفقه داشته باشند. طرح ولایت نیز به دنبال این است که فهم عمیقی از دین را به مخاطب خود ارائه دهد. 

عابدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور چشمگیر مردم کشور و پیشتازی استان یزد با مشارکت قریب به ۷۰ درصدی در این انتخابات مایه مسرت رهبر انقلاب و قوام و دوام انقلاب خواهد بود. 

وی ادامه داد: مجموعه‌های مختلفی برای رقم زدن این نتیجه بزرگ تلاش کردند، بسیج دانشجویی نیز از ۵۰ روز قبل با تشکیل قرارگاه شهید رئیسی و برگزاری احیای تشکیلاتی فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرد. 

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان کرد: دانشجویان با وجود درگیر بودن با امتحانات چراغ دانشگاه را روشن نگه داشتند. در فضای عمومی جامعه نیز برگزاری تریبون‌های آزاد متعدد در محلات و بوستان ها، میز گرد، راه اندازی اتوبوس انتخابات، هم افزایی با محلات، برگزاری دوره‌های آموزشی، تولید و نشر محتوا در فضای مجازی از جمله اقداماتی بود که توسط دانشجویان بسیجی استان یزد انجام شد. 

عابدی عنوان کرد: مجاهدت‌های این چنینی مجموعه‌های مردمی و دانشجویی موجب برگزاری انتخاباتی با شکوه و سربلندی انقلاب شد. به این لحاظ خدا را شاکریم که هر چه در توان داشتیم انجام دادیم. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله آقای پزشکیان به عنوان منتخب مردم ایران توفیق خدمت به هموطنان را به نحو احسن داشته باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما