شناسهٔ خبر: 67627982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاکید فرماندار یزد بر همکاری دستگاه‌ها برای تحقق نهضت ملی مسکن

یزد- ایرنا- فرماندار یزد گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی در کنار همراهی مردم برای تحقق کامل طرح ملی مسکن در این شهرستان ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، " سید محمدرضا مدرسی " در جلسه شورای مسکن شهرستان افزود: اجرای طرح ملی مسکن در اولویت و جزء اقدامات مهمی است که در دست اقدام می باشد.

وی در ادامه از مردم شهرستان بخاطر حضور حماسی و پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول و دوم قدردانی کرد و گفت: باید مردم همانند زمان‌های گذشته در کنار مسئولان برای اجرایی شدن اهداف انقلاب اسلامی همراهی کنند.

این مسئول با اشاره به فضاسازی‌های دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی و جلوگیری از حضور مردم پای صندوق‌های رای تصریح کرد: مردم عزیز ایران با تعلق خاطری که به کشور و نظام جمهوری اسلامی دارند رئیس جمهور خود را انتخاب کردند.

تاکید فرماندار یزد بر همکاری دستگاه‌ها برای تحقق نهضت ملی مسکن

مدرسی از تمامی عوامل برگزاری انتخابات اعم از شورای نگهبان، هیات اجرایی، ستاد انتخابات، بازرسی، مدیران ادارات، ستاد نامزدها و اصحاب رسانه که در ایجاد فضای انتخاباتی سالم همکاری داشتند تشکر کرد و انتخاب دکتر پزشکیان را تبریک گفت.

فرماندار یزد به اهمیت فرصت خدمتگزاری که خداوند برای برخی از بندگانش فراهم کرده اشاره کرد و گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا گره از کار مردم باز کنند و همه دستگاه‌ها و ادارات باید با حداکثر توان تعهدات خود برای تکمیل پروژه‌های مختلف انجام دهند.

این مسئول تاکید کرد: مدیران نظام جمهوری اسلامی باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم و اعتلای کشور بکار گیرند و در مسیر خدمتگزاری از هیچ کوششی فروگذاری نکنند .

نظر شما