شناسهٔ خبر: 67627639 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حمله موشکی گردان‌های قدس به سرزمین‌های اشغالی

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را هدف حملات موشکی قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۲۷۹ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی عملیات‌های موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین «اشدود»، «عسقلان»، «سدیروت» و دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را هدف حملات موشکی قرار داده است.

علاوه بر این گردان‌های قدس تاکید کرد که صبح امروز نیز شهرک‌های صهیونیست‌نشین «حولیت»، «یاتید» و «آویشالوم» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

همچنین مبارزان گردان‌های قدس در عملیاتی مشترک با مبارزان گردان‌های «شهداء الاقصی» نظامیان و جنگ‌افزارهای متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف منطقه «الصناعه» واقع در جنوب غرب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در خط پشتیبانی محور «نتساریم» در جنوب شهر غزه نیز از سوی مبارزان گردان‌های قدس مورد حمله قرار گرفتند.

پیش از این نیز تیپ‌های ناصر صلاح الدین اعلام کرد که مبارزان این تیپ‌ها در عملیاتی مشترک با مبارزان گردان‌های شهید عبدالقادر الحسینی، نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در موضع صهیونیستی «زیکیم» با موشک‌های «۱۰۷» هدف قرار داده‌اند.

نظر شما