شناسهٔ خبر: 67626678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۵۰ کیلوگرم آدامس قاچاق در آذربایجان‌غربی ضبط شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به کشف ۲۵۰ کیلوگرم آدامس قاچاق از یک دستگاه خودرو در ارومیه گفت: متهم این پرونده به پرداخت ۷۶۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

صاحب‌خبر -

حسین نجف زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرونده قاچاق ۲۵۰ کیلوگرم آدامس خارجی به ارزش ۷۶۷ میلیون ریال در شعبه ۶ ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک لازم، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متخلف را به پرداخت ۷۶۷ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید عطایی شهرستان ارومیه کالاهای قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

نجف زاده با اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی این استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

نظر شما