شناسهٔ خبر: 67626381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بهبود معاملات بورس تهران + نمودار بهبود معاملات بورس تهران + نمودار

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 49 درصد افزایش یافت. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 5 هزار و 905 میلیارد تومان افزایش یافت. روز یکشنبه ارزش معاملات خرد 7 هزار و 753 میلیارد تومان شد و

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 49 درصد افزایش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 5 هزار و 905 میلیارد تومان افزایش یافت. روز یکشنبه ارزش معاملات خرد 7 هزار و 753 میلیارد تومان شد و روز دوشنبه به 4 هزار و 993 میلیارد تومان کاهش یافت.

سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 566 میلیارد تومان رسید. در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام با رشد 2 درصدی به رقم 3 هزار و 639 میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 5 هزار و 171 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 474 میلیاردی هفته پیشین، رشد 49 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد فزر بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای وبانک، فملی، ثفارس و فولاد در رتبه‌های بعدی بودند. 

همچنین نماد ذوب بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای حفارس، شستا، وتجارت و فولاد در رده‌های بعدی قرار داشتند. 

روز یکشنبه نیز فولاد، خودرو، فملی، شستا و شپدیس بیشترین ارزش معاملات و نمادهای ذوب، شستا، وبملت، خودرو و حفارس بیشترین حجم معاملات را داشتند.

دوشنبه فولاد در صدر جدول ارزش معاملات بود و معین، فملی، وبملت و شستا پشت سر آن بودند. نماد ذوب نیز به همراه شستا، معین، وبملت و خاور بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات به نماد فولاد تعلق داشت و وبملت، ثفارس، خزامیا و فملی در رتبه‌های بعدی بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به ذوب اختصاص داشت و شستا، فولاد، وبملت و وپارس در پی آن بودند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای وکار، حفارس، فولاد، شستا و فملی بیشترین ارزش و نمادهای ذوب، حفارس، شستا، وکار و خساپا بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

 

همچنین بخوانید
  • رونق نسبی معاملات بورس در هفته انتخابات+ نمودار
  • حبس معاملات بورس در رقم 2 همت+ نمودار
  • رکود معاملاتی زیر سایه محدودیت نوسان قیمت+ نمودار
  • حبس معاملات بورس در کانال 3 همت+ نمودار

منبع: eghtesadnews-658912

نظر شما