شناسهٔ خبر: 67626098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی مازندران خبر داد

افزایش تخت مراکز درمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی مازندران

مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی مازندران از افزایش تعداد تخت مراکز درمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی این استان با تعداد ۱۹۸ تخت در دو سال اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدرضا کاظمی، ظهر امروز_ پنجشنبه بیست‌ویکم تیر_ در نشست مشترک مطبوعاتی مدیرکل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی مازندران با خبرنگاران شهرستان محمودآباد با بیان اینکه تعداد ۴۹۵ تخت بستری در پنج بیمارستان تحت پوشش این سازمان قرار گرفتند، اظهار کرد: در این استان فعالیت‌های درمانی و درمان سرپایی در ۱۴ درمانگاه انجام می‌شود.

وی افزود: این فعالیت‌های درمانی در سه سطح عمومی، تخصصی و پلی‌کلینیک در سه شهر بابل، آمل و بهشهر ارائه می‌شود.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه در مازندران سه درمانگاه تخصصی و پنج درمانگاه عمومی وجود دارد، گفت: به طور متوسط در حوزه درمان ۳۸ هزار مورد بستری و پنج میلیون مراجعه سرپایی در مراکز درمانی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی خدمات ارائه می‌شود.

کاظمی‌نیا با بیان اینکه عملکرد عمرانی طی دو سال بازسازی سه بیمارستان با مجموع ۱۴ هزار و ۷۲ مترمربع انجام شده است، افزود: در همین هفته به مناسبت هفته تأمین اجتماعی این طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افزایش ۹۸ تخت بستری طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: با اضافه شدن ۳۸ تخت بیمارستان شفای بابلسر، ۱۷ تخت بوعلی نکا و چهار تخت حکمت ساری مجموع تخت‌ها به ظرفیت ۱۹۵ تخت رسیده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در اجرای توسعه درمانی نیز ساخت مرکز درمانی در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع در فریدون‌کنار با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد که اقدامات اولیه آن انجام‌شده است.

نظر شما