شناسهٔ خبر: 67626075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده جدید ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی خطاب به مسئولان:

مسئولان با من صادق باشند

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین مطهری‌اصل خطاب به مسئولان گفت: در کمک کردن به من فقط صداقت را رعایت کنید و با من صادق باشید و همدیگر را با صداقت یاری کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مطهری‌اصل در آیین تکریم و معارفه امام جمعه تبریز اظهار داشت: به هر دری زدم تا این مسئولیت به غیر من واگذار شود و زیر بار این مسئولیت بسیار سنگین و جایگزین آن بزرگوار که کاری سخت است نشوم، نشد.

وی افزود: تقریبا در بعضی از مواقع حس می‌کردم به مرز بی ‎ادبی می‌رسد وقتی می‌گفتم یکی دیگر به جزء من در این مسئولیت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: وقتی گفتند که شخص حضرت آقا فرمودند که باید خود شما باشی، دلگرم شدم و حکم ایشان را روی چشم می‌گذارم و آن مقداری که در توان دارم را خواهم گذاشت.

وی ابراز کرد: کار سنگینی است که جایگزین رفیق خود باشم و مسئولیت سنگینی برای من است، اما همه تلاش خود را خواهم کرد تا راه او ادامه یابد.

امام جمعه تبریز خطاب به مسئولان گفت: در کمک کردن به من فقط صداقت را رعایت کنید و با من صادق باشید و همدیگر را با صداقت یاری کنیم.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله کمک حال هم برای خدا باشیم و قطعا با صداقت موضوعات معنوی هم ایجاد می‌شود و شیطان دیگر تصرفی نداشته و همه چیز الهی خواهد بود.

انتهای پیام./

نظر شما