شناسهٔ خبر: 67626060 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمله پهپادی حزب‌الله به اهداف رژیم صهیونیستی/ اذعان اسرائیل به هلاکت یک نظامی

تهران- ایرنا- جنبش حزب‌الله لبنان از حمله پهپادی به مواضع رژیم صهیونیستی و فرماندهی گردان توپخانه‌ای این رژیم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، مقاومت اسلامی لبنان امروز پنج‌شنبه نیز با چندین پهپاد انتحاری مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با چندین پهپاد مقر فرماندهی گردان توپخانه‌ای وابسته به یگان ۱۴۶ جنوب «کابری» را هدف حمله قرار داد.

در بیانیه این جنبش آمده است: رزمندگان حزب‌الله در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و برای پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف و در پاسخ به حملات توپخانه‌ای و هوایی با پهپادهای انتحاری به مقر جدید فرماندهی گردان توپخانه‌ای وابسته به یگان ۱۴۶ جنوب کابری حمله کرده و محل تجمع نیروها و افسران صهیونیست و آشیانه توپخانه‌ ارتش را هدف قرار دادند که باعث کشته و زخمی شدن آن‌ها شد.

رزمندگان حزب‌الله همچنین صبح امروز تجهیزات فنی در پایگاه المالکیه را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیست نیز از هلاکت یک نظامی و زخمی شدن ۲ نفر دیگر در نتیجه انفجار یک پهپاد در منطقه کابری در الجلیل غربی خبر دادند.

حمله پهپادی حزب‌الله به اهداف رژیم صهیونیستی/ اذعان اسرائیل به هلاکت یک نظامی

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

نظر شما