شناسهٔ خبر: 67626021 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آموزش بیش از ۱۵۰۰ زوج در قالب طرح پیوند ماندگار

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: در کمتر از ۲۰ روز گذشته بیش از ۱۵۰۰ زوج تحت خدمات طرح پیوند ماندگار قرار گرفته‌اند. مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: در کمتر از ۲۰ روز گذشته بیش از ۱۵۰۰ زوج تحت خدمات طرح پیوند ماندگار قرار گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، حجت‌ الاسلام عماد دخانی پنجشنبه ۲۱ تیرماه در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده استان که با حضور اعضاء در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ۳۰ خرداد ماه سال جاری که تفاهم‌نامه طرح پیوند ماندگار وارد فاز عملیاتی شد، تاکنون بیش از ۱۵۰۰ زوج تحت آموزش‌های شش ساعته این طرح در سه بخش دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی و مجموعه شهرداری قرار گرفته‌اند. 
 
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: تفاهم‌نامه شش جانبه طرح پیوند ماندگار با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، دادگستری استان، آستان قدس رضوی، شهرداری و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منعقد شده است. 
 
وی افزود: قرار است از این زوجین بعد از این آموزش‌ها به صورت سه ساله پشتیبانی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی صورت بگیرد. به این معنا که برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارائه خدمات مشاوره‌ای بعضا غیر حضوری و آنلاین و تولید محتوای متناسب یکی از اتفاقاتی است که در این طرح دنبال خواهد شد. 
 
حجت‌ الاسلام دخانی ادامه داد: طرح پیوند ماندگار در فاز نخست ویژه ۲۲ هزار مزدوج در مشهد و در فاز بعدی در کلان شهرهای شهرستان‌های استان و بعد هم در فاز سوم در کل استان اجرایی و عملیاتی خواهد شد. 
 
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به ضرورت ساماندهی اردوهای جهادی سلامت خاطرنشان کرد: موضوع هم‌افزایی گروه‌های جهادی در حوزه سلامت یک چالش جدی است که باید با ارتباط بین گروه‌های جهادی در نقاط هدف طبق نیاز مخاطب و البته زمانبندی حضور بر اساس پیش‌بینی نهایی صورت بگیرد.

نظر شما