شناسهٔ خبر: 67624773 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نخستین بازیکن خارجی خیبر خرم آباد از برزیل آمد نخستین بازیکن خارجی خیبر خرم آباد از برزیل آمد

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد اعلام کرد: تونی فریتاس باتیستا، دروازه‌بان ۳۱ ساله برزیلی به این تیم فوتبال پیوست.

صاحب‌خبر -

باتیستا که ۳۱ ساله و اهل ریو ورده برزیل است، فصل گذشته را در تیم الجندال عربستان گذرانده و یکی از بازیکنان موثر این تیم بوده است.

وی سابقه بازی در تیم‌های گوارانی و ویلانووا در سری B برزیل و لیشوییز در لیگ ۲ پرتغال را در کارنامه دارد.

همچنین عارف رستمی، مهاجم گلزن و تکنیکی فصل گذشته تراکتور، با عقد قراردادی به عنوان نخستین خرید لیگ برتری به خیبر پیوست.

رستمی که ۲۸ ساله و اهل خرم‌آباد است، در دوره قبلی حضور خود در خیبر با ۱۷ گل، آقای گل مسابقات لیگ یک شده بود که سه فصل اخیر را در تراکتور تبریز، ذوب آهن اصفهان و مس کرمان گذرانده و ۱۲ گل نیز برای این تیم‌ها به ثمر رسانده است.

علیرضا نقی‌زاده، هافبک میانی با تجربه و موثر فصل قبل آلومینیوم اراک نیز، با عقد قراردادی به خیبر پیوست.

نقی‌زاده که ۳۱ ساله و اهل تبریز است، چند فصل گذشته را در آلومینیوم گذرانده و یکی از بازیکنان موثر این تیم بوده است که سابقه بازی در تیم‌های گسترش فولاد تبریز، سیاه‌جامگان مشهد، تراکتور تبریز و مس رفسنجان را در کارنامه دارد.

این بازیکن باوجود بازی در میانه میدان، از تکنیک و مهارت گلزنی بالایی برخوردار است و گل‌های مهمی را در دوران فعالیت خود به ثمر رسانده که گل چهارم و تساوی آلومینیوم به پرسپولیس در جام حذفی فصل گذشته آخرین مورد آن بوده است.

همچنین حسین ابرقویی، سینا خادم پور، علیرضا دغاغله، فرید امیری، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی، نادر نادرپور با لرتباران تمدید کردند و ایوب چراغی به عنوان مدیر جدید و امین نظری به عنوان مدیر اجرایی باشگاه خیبر منصوب شدند.

رضا مهاجری سرمربی موفق تیم خیبر هم قرارداد خود را به مدت یک فصل با لرتباران تمدید کرده است.

خیبر امسال در لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف رقبا می‌رود.

 

نظر شما