شناسهٔ خبر: 67624723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت:

آتش‌سوزی انبار شرکت کاله رشت مهار شد + تصاویر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آتش‌سوزی انبار شرکت کاله در شهر رشت خبر داد و گفت: حریق با تلاش ۴۱ آتش‌نشان مهار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، شهرام مؤمنی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی انبار شرکت کاله رشت (تولید محصولات لبنی) در ساعت ۱۰:۰۱ صبح امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم تیر_ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۴۱ آتش‌نشان با خودروی آتش‌نشانی به همراه دو دستگاه خودروی آب‌رسان، دو خودروی نردبان و پتلفرم و یک دستگاه خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به محل آتش‌سوزی واقع در بلوار امام رضا (ع) انبار شرکت کاله اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: آتش از سه طرف با تلاش آتش‌نشانان و خودروی نردبان مستقر در محل حادثه مهار شد و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری کامل محل آتش گرفته هستند.

مؤمنی با بیان اینکه قسمت‌هایی از انبار و سقف دچار آتش سوزی و حریق شده است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به لکه‌گیری کامل محل آتش‌سوزی، تخلیه کامل دود گرفتگی و ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی و علت بروز حادثه پس از بررسی متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما